ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴


ریتم نو : شب گذشته گزارشی از « بهنام صفوی » در شبکه دوم سیما پخش شد . طی این گزارش ، صحبت‌هایی با صفوی صورت گرفت که نشانی از روبه بهبود بودن این خواننده ی جوان را دربرداشت با این وجود پخش این گزارش نتوانست چیزی از نگرانی‌های طرفداران صفوی کم کند.

صبح امروز خبرنگار سایت « ریتم نو » همزمان با انجام مراحل پرتودرمانی و شیمی‌درمانی او در بیمارستان حضور پیدا کرد تا از نزدیک شاهد مراحل درمان این خواننده باشد
در ابتدا «میلاد لطیفی و محمد ابراهیمی» از دوستان صمیمی صفوی از دادن توضیحات بیشتر در مورد بیماری صفوی خودداری کردند اما با پیگیری‌های بیشتر خبرنگاری ریتم نو و اعلام نگرانی هواداران، میلاد لطیفی در خصوص بیماری و حال و اوضاع کنونی صفوی گفت: «اگر بخواهم توضیحاتی را در خصوص احوالات بهنام بدهم، باید بی‌پرده بگویم که در این مدت ایشان به‌شدت دچار لرزش دست و بدن شدند.
و ادامه ی این روند به خاطر بالا بودن دز های شیمی درمانی، بر روی تمام بدن ایشان اثر گذاشته و حتی حساسیت‌های پوستی شدید را به وجود آورده. متأسفانه بهنام دچار فراموشی‌های مقطعی نیز شده گرچه نگران‌کننده نیست و دکتر ایشان اعلام کردند که این روند در طول مدت اتفاق می‌افتاد و امیدواریم که در طول زمان از بین برود. البته اکنون حال بهنام خوب است و همگی سعی بر بالا بردن روحیه ی وی داریم.»
دوست صفوی درباره‌ی پخش گزارش شب گذشته از شبکه دوم سیما از بهنام صفوی و مساعد بودن حال ایشان نیز توضیح داد: «این گزارش برای حدود سه هفته پیش و روز اول قالب‌گیری سر بهنام بود و به مرور زمان، ناخودآگاه این تغییرات برای این نوع مراجعه کننده ایجاد می‌شود.»

لطیفی مجددا متذکر شد حال صفوی را خوب است و قل داد که به زودی خبرهای خوبی در خصوص این هنرمند از طریق سایت « ریتم نو» منتشر شود

 

منبع ریتم نو
نویسنده مریم رفایی

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۲
fateme
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
ایشالله زود زود خوب میشب بهنام تو بهترینی
fateme
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
بهنرین خواننده ای
تقویم هنری ادامه