ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

حسرت 10 ساله هواداران کاوه یغمایی ادامه دارد!

ریتم نو: جشنواره موسیقی فجر امسال نیز مانند سال‌های گذشته خالی از حاشیه نبود، پس از حواشی به وجود آمده برای سالار عقیلی و استقبال از اجرای این خواننده همراه با گروه وزیری، این بار نوبت به کاوه یغمایی رسیده است تا با اعلام خبر لغو شدن کنسرتش هواداران و موسیقی دوستان را در شوک فروبرد.



کنسرت کاوه یغمایی که قرار بود در 2 سانس در تاریخ 26 بهمن‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شود به‌طور ناگهانی و به دلیل نامعلوم لغو شد تا همچنان طرفداران این خواننده در حسرت اجرای زنده‌ی "مترسک" باشند.



این کنسرت از اولین اجراهای جشنواره موسیقی فجر بود که بلیت‌هایش به‌سرعت فروخته شد و یغمایی نیز به همراه نیلوفر فرزندشاد (پیانو، کیبورد، اورگان)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، همایون نصیری (پرکاشن)، هومن غفاری (درامز)، آرین کشیشی (گیتار باس)، آرون حسینی (سیکوئنس و درام ماشین)، بابک شهرکی (ویولن)، ساتگین یغمایی و نگین پارسا (همخوان) به‌سختی مشغول تمرین برای هرچه بهتر شدن این کنسرت بودند.


خواننده سکوت سرد تا این لحظه در این رابطه سخنی نگفته است ولی شنیده‌ها حاکی از این است که یکی از دلایل لغو این اجرا شخصِ کاوه یغمایی بوده است.


شایان‌ذکر است نشست رسانه‌ای كاوه يغمايي امروز (٢٥ بهمن‌ماه) ساعت ١٣ در تالار وحدت برگزار می‌شود.



منبع : ریتم نو


نویسنده : امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه