ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴

حسین علیزاده و پژمان حدادی در بروکلین

ریتم نو : استاد حسین علیزاده به همراه پژمان حدادی روز 16 آوریل برابر با 28 فروردین در بروکلین نیویورک روی صحنه می‌رود.


استاد علیزاده در این کنسرت به بداهه نوازی خواهد پرداخت و پژمان حدادی نیز استاد را در این اجرا همراهی خواهد کرد. این اجرا در تاریخ 16 آوریل برابر با 28 فروردین ساعت 20 در بروکلین نیویورک روی صحنه خواهد رفت.

حسین علیزاده و پژمان حدادی سال 91 نیز تور کنسرت «آن و آن» را برپا کردند و پس از سفر به هشت شهر ایران و اجرای 18 کنسرت، در واپسین اجراهای خود را در تالار وحدت تهران نیز روی صحنه رفتند. آلبوم «آن و آن» کنسرت دو اجرای بداهه‌نوازی جدا توسط حسین علیزاده و پژمان حدادی در آمریکا است. در بخش نخست این آلبوم قطعاتی در آواز دشتی و در قسمت دوم قطعاتی در آواز بیات اصفهان اجرا شده است.

آلبوم «تربت» نیز دیگر حاصل همکاری این دو هنرمند است. «تربت» درمایه‌های سه گاه و راست پنج گاه و بر اساس اجرای مشهد و تربت حیدریه است که بر اساس حال و هوای ویژه‌ای که در اجرای آن وجود داشت، علیزاده تصمیم به انتشار آن گرفت. این آهنگساز و نوازنده، همواره اعتقاد بسیاری به اجراهای زنده و به خصوص اجرا در شهرستان‌ها دارد و حس موجود در این اجرا‌ها را بسیار خاص توصیف می‌کند.

بر اساس این گزارش، استاد حسین علیزاده به همراه پژمان حدادی روز 16 آوریل برابر با 28 فروردین در بروکلین نیویورک روی صحنه می‌روند. بلیت‌هایا ین کنسرت به قیمت 55 دلار به فروش می‌رسد.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه