ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

حضور استاد بابک رادمنش، بهروزصفاریان و سعیدامیراصلانی در هزار صدا

ریتم نو - مدیر و مجری برنامه هزار صدا از ایجاد تغییری در داوری آخرین برنامه سال 95 هزار صدا و دعوت از استاد بابک رادمنش برای داوری خبرداد.

+اجرای محمدرضا مقدم به‌عنوان خواننده مهمان


photo_2017-01-26_22-20-03




در این برنامه که در ساعت 14:30 روز جمعه 8 بهمن‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، یک‌بار دیگر بهروز صفاریان به‌عنوان داور حضور دارد، سعید امیر اصلانی هم داوری بخش ترانه را به عهده خواهد داشت و همچنین هنرمند ارزشمند استاد بابک رادمنش هم حضور خواهند داشت تا این تیم کارشناسی خاص، کار جوانان موسیقی را بررسی کرده، نفرات برگزیده را اعلام و نفر اول را به‌عنوان آخرین خواننده راه‌یافته به فینال این برنامه معرفی کنند.


آرش نصیری اعلام کرد با توجه به اینکه خبردار شدیم این استاد پیشکسوت موسیقی در ایران حضور دارند از ایشان درخواست کردیم که در برنامه حضور پیدا کنند تا فرصت استفاده از تجربیات ارزنده‌شان در موسیقی در اختیار جوانان قرار گیرد.


همچنین، در این برنامه، بنا بر آنچه پیش‌تر هم اعلام‌شده بود، خواننده جوان و خوش‌صدای موسیقی پاپ محمدرضا مقدم به‌عنوان خواننده مهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد که یکی از آن‌ها قطعه «قهرمان من» است که اخیراً منتشر و به قهرمانان آتش‌نشان فاجعه ساختمان پلاسکو تقدیم کرده است.


این برنامه هم مثل همه برنامه‌های دیگر هزار صدا میان برنامه‌ها و برنامه تجلیل از بزرگان موسیقی را هم خواهد داشت.


هزار صدا اولین برنامه معرفی چهره‌های جوان و مستعد موسیقی است که از سال 1392 آغازشده و بنیان‌گذار، مدیر و مجری آن آرش نصیری روزنامه‌نگار حوزه موسیقی است. این برنامه هرماه دو بار، یک‌بار برای موسیقی پاپ و یک‌بار هم برای موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود و بنا بر اعلام وی برنامه بعدی هزار صدا در بخش موسیقی کلاسیک و در ساعت 15 روز 21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه