ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

حمزه ‌یگانه، کاهگل را رونمایی کرد

ریتم نو – مراسم رونمایی آلبوم کاهگل اثری از حمزه‌ یگانه عصر روز گذشته (22 مردادماه) در شهر کتاب ابن‌سینا برگزار شد.


به گزارش ریتم نو؛ ساعت 4 بعدازظهر جمعه 22 مردادماه در شهر کتاب ابن‌سینا واقع در شهرک غرب تهران، حمزه‌ یگانه در میان جمع کثیری از علاقه‌مندان و چهره‌های شناخته‌شده‌ی هنر کشورمان از آلبوم جدیدش بانام کاهگل به‌صورت رسمی رونمایی کرد.


در این مراسم که در طبقه‌ی فوقانی شهر کتاب برگزار شد و تعداد زیادی هنردوست برای این مراسم گرد هم آمده بودند،  حمزه‌ یگانه (پیانو)، ماهان میر عرب (گیتار)، ابراهیم علوی (عود) و آیدین شفایی (پرکاشن) سه قطعه بانام‌های بیقوله، نوایی و مهابادی از آلبوم کاهگل را کنار هم و برای حضار اجرا کردند که با استقبال پرشور نیز همراه بود.


آلبوم کاهگل دارای 9 قطعه به نام‌های بیقوله، جنگل در مه، واریاسیون دشتی، نوائی، فضای آرشید، کاهگل، میستیگ راستیگ، کنار رودخانه و مهابادی است که نوازندگانی چون كاوه سروريان (نی و تنبک)، ماهان میر عرب (گیتار) و دار دارایی (بیس) در آن هنرنمایی کرده‌اند.


شایان‌ذکر است؛ جدیدترین اثر حمزه ‌یگانه به همت موسسه‌ی فرهنگی هنری باغ شیرین منتشرشده است.


همچنین در این مراسم هنرمندانی ازجمله دارا دارايي، كسري سبكتكين، محمدرضا سبكتكين، آرش مقدم، سعيد صارمي، همايون مجد زاده، ژوبين عسگريه، امير دارابي، مازيار خباجيان و اعضای گروه اُبد و تعدادی دیگر حضور داشتند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: اشکان شاهرخ


عکس: رضا تبريزيان پور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه