ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

خاطره بازی گروه داتیک در شب شنبه‌ها

ریتم نو – گروه داتیک در شب شنبه‌ها با اجرای قطعاتی چون فوتبالیست‌ها، راکی و پدرخوانده خاطره بازی کرد و شب خوبی را برای مخاطبانش رقم زد.

Datik-Ritmeno (12)




شب شنبه‌ها در سانس اول جدیدترین تجربه خود میزبان دو گروه داتیک و الکتروکیوت بود.


این برنامه که قرار بود اجرای سه گروه راک را به نمایش بگذارد در حالی برگزار شد که گروه اکو چمبر بدون هیچ توضیحی از سوی مسوولان اجرایی روی صحنه حاضر نشد و مخاطبان در پرفورمنس «زنگ‌ها برای سینما به صدا درمی‌آیند» شاهد اجرای دو گروه بودند.


در ابتدا خان محمدی (مدیر اجرایی) عدم برگزاری برنامه شب شنبه‌ها در هفته گذشته را فاجعه پلاسکو خواند و گفت: «به دلیل برنامه‌ریزی‌های فشرده‌ای که برای اجراها داشتیم مجبور به برگزاری ادامه برنامه‌ها از این هفته بودیم.»


بخش اول شب شنبه‌ها به اجرای گروه داتیک اختصاص داشت و احسان کاویانی پیش از شروع به حاضران گفت: «متأسفانه ده روز گذشته برای همه ما ایام تلخی بود و در جریان فاجعه پلاسکو هستید که اتفاق ناراحت‌کننده‌ای است و امیدوارم هیچ‌وقت در ایران شاهد ازاین‌دست اتفاقات نباشیم و یادمان نرود کسانی را از دست دادیم که به معنای واقعی کلمه قهرمان بودند و برای حفظ جان و مال مردم به آتش زدند.»


کاویانی سپس به نمایندگی از گروه داتیک و الکتروکیوت از حضار درخواست کرد تا دقایقی را به احترام و افتخار شهدای آتش‌نشان ایستاده سکوت کنند.


اعضای داتیک که روی بند گیتارشان آرم آتش‌نشانی را به یاد قهرمانان فاجعه پلاسکو نصب‌کرده بودند پس از ادای احترام به شهدای آتش‌نشان با قطعه the game of thrones  اجرایشان را آغاز کردند.

کاویانی با خاطره بازی به سراغ اجرای موسیقی کارتون فوتبالیست‌ها رفت و سپس قطعه terminator شنیدنی شد.


گروه داتیک با اجرای قطعه The red moon از ساخته‌های گروه، نوید انتشار نخستین آلبوم رسمی را به هوادارانش داد.


گلادیاتور انتخاب دیگر داتیک برای اجرا در شب شنبه‌ها بود تا راکی خاطره‌ی کیسه‌بوکس‌های نوجوانان دهه پنجاه را زنده کند.


در پایان اجرای متفاوتی از پدرخوانده پایان‌بخش کنسرت گروه داتیک که تمامی قطعات را با تنظیم مجدد در فضای راک روی صحنه آورده بود.


محسن نصیری (پیانو و کیبورد)، پدرام فرزام (گیتار الکتریک)، اشکان چیذری (گیتار بیس) و پرهام فرزام (درامز) اعضای گروه داتیک به سرپرستی «احسان کاویانی» نوازنده گیتار الکتریک و تنظیم‌کننده را تشکیل می‌دادند.


فرشید اعرابی، اردوان انزابی پور، هادی کیانی، عبدی اوحدی، فرشید کاظمی، شایان دیانتی و ...  از جمله مهمانان این اجرا بودند.


گفتنی است اجرای گروه داتیک 9 بهمن‌ماه سال جاری در بخش اول سانس اول در سالن مستقل تئاتر تهران برگزار شد.



منبع: ریتم نو


عکس: امین رجبی

برچسب ها: شب شنبه‌ها داتیک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه