ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

«خط خنده‌ش» نخستین آلبوم «نوید اربابیان» رونمایی شد

ریتم نو – مراسم رونمایی از نخستین آلبوم رسمی نوید اربابیان با عنوان  خط خنده‌ش  عصر روز گذشته با حضور ایشان و دیگر عوامل آلبوم در کافه ژانر برگزار شد.

Navid Arbabian-Ritmeno (14)




این مراسم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان موسیقی روبرو شد و اربابیان در کنار امضای آلبوم به گرفتن عکس با مخاطبانش پرداخت تا این عکس‌ها، یادگاری مراسم اولین آلبوم رسمی‌اش باشد.


نوید اربابیان موسیقی را به صورت حرفه ای از سن 15 سالگی و با عضویت در گروه ماد آغاز کرد و همراه با این گروه آلبوم «ترنج» را منتشر کرد که قطعه «ترنج» نیز از ساخته های این خواننده جوان است.سپس در آلبوم «پلاستیک ها» اثر امیراشکان غلامی نیز به عنوان آهنگساز و ترانه سرا همکاری کرد.

نوید اربابیان در گفتگو با خبرنگار وب سایت «ریتم نو» در مورد جزئیات این آلبوم گفت : « این آلبوم از 8 قطعه تشکیل شده که 2 قطعه آن اینسترومنتال و 6 قطعه دیگر با کلام است و از یک سال و نیم گذشته کار بر روی آلبوم را آغاز کردیم.همچنین سبک این آلبوم نیز فولک – راک است.»

اربابیان که سابقه همکاری با بسیاری از هنرمندان را دارد؛ پس از یک سال و نیم تلاش، آلبومی را در قالب فولک-راک منتشر کرد که هنرمندانی چون پویان رومزى ، رضا دادخواه و رزیتا شکیبا (ساخت قصه‌های آلبوم)، مجید نظام ضیاء (درامز ، کوزه ، کاخن و داربوکا)، حسام جبرئیلى (پیانو و آکاردئون)، اندیشه هژبر (گیتار الکتریک و کلاسیک)، اردوان عزیزى (عود و سه‌تار)، مسعود فیاض زاده (گیتار الکتریک)، شقایق جاوید فر (ویولن‌سل) و مسعود زارعى (سینتى سایزر) در آن هنرنمایی کرده‌اند و جواد سام نژاد نیز مسترینگ آلبوم خط خنده‌ش را انجام داده است.

همچنین وحید میثاقى (تصویرساز ، طراح کاور و پوستر آلبوم)، کیانا روحانى (طراحى پس‌زمینه آلبوم)، محمدرضا کاظم پور (صدابردار) و سید مهدى فاطمی نسب (طراح پوستر رونمایى) در این آلبوم همکاری داشتند.


اربابیان در پایان در مورد انتشار آلبوم جدید نیز گفت : « تمامی قطعات آلبوم جدید آماده است اما منتظر هستیم تا یک مدتی از انتشار آلبوم اول بگذرد و به امید خدا پس از برگزاری تور کنسرت هایمان ، آلبوم دوم را هم منتشر خواهیم کرد.»

نخستین آلبوم رسمی نوید اربابیان توسط سى لحن باربد به مدیریت طاهر علیرمضانى به انتشار رسیده است.


منبع: ریتم نو


نویسنده: حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه