ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۹ تير ۱۳۹۴

خواجه امیری با سبک نیو ایج روی استیج می‌رود

ریتم نو : « مهرزاد خواجه امیری » خواننده جوان و خوش نام موسیقی کشور در تاریخ 8 مرداد ماه و در دو سانس به همراه ارکستری عظیم و با سبک نیو ایج به روی صحنه می‌رود.
خواجه امیری با سبک نیو ایج روی استیج می‌رود خواجه امیری با سبک نیو ایج روی استیج می‌رود


بلیط فروشی یکی از اولین کنسرت‌های رسمی سبک نیو ایج در ایران با آثاری از یانی ، سکرت گاردن ، مهرزاد خواجه امیری آغاز شده است که این اجرا  با استقبال خوبی روبرو شده به گونه ای که این کنسرت برای یک سانس دیگر نیز تمدید شد و خواجه امیری به همراه ارکستراش در دو سانس در سالن برج آزادی به روی استیج می‌رود.

خواجه امیری درباره این سبک و کنسرت اش به خبرنگار « ریتم نو » گفت: «نیو ایج سبکی است که همه آن را با طلایه داران این سبک مثل یانی، ونجلیز ، ریچارد کلایدرمن و... می‌شناسند و البته چند سالی می‌شود که بعضی از اصحاب رسانه من را به نوعی شروع کننده این سبک در ایران می‌دانند و دلیل‌اش هم فعالیت چند ساله من در این سبک است.»

وی همچنین افزود: «این سبک در کشورمان غریب است و هموطن‌های عزیزمان فکر می‌کنند که تمام کارهای نیو ایج فقط و فقط توسط بزرگان این سبک ساخته می‌شود و یک ایرانی شاید نمی‌تواند این سبک را آهنگسازی کند.»

خواجه امیری درخصوص انتشار آلبوم‌اش در سبک پاپ و اجرای این آلبوم تصریح کرد: «من قبل از آلبوم پاپ یک آلبوم با سبک نیو ایج منتشر کرده بودم که انشاالله برای کنسرت پاپ هم برنامه‌هایی خواهم داشت.»

ایشان در پایان ضمن امیدواری برای به دست آوردن جایگاه اصلی این سبک از موسیقی در ایران؛  نیو ایج را یکی از زیباترین و آرامش بخش‌ترین سبک‌ موسیقی عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ این کنسرت توسط موسسه فرهنگی هنری « جَم » برگزار می‌شود. همچنین علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانید با شماره تلفن‌های 44013067 - 44960321 تماس حاصل نمایند و یا به سایت www.iranconcert.com مراجعه فرمایند.

منبع: ریتم نو

نویسنده: شایان رسول زاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه