ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

خواننده « قایم موشک » با قطعه جدید برمیگردد !

 ریتم نو  - اين روزهاي موسيقي بسيار با تكرار روبرو مي شود. اما كمتر خواننده اي مي بينيم كه براي آينده خود از خردسالگي برنامه ريزي كند.« آرمين عظيمي » خواننده ي خرد سالي بود كه در سال 1386 با يك موزيك ويديو بنام « قایم موشک » توانست مخاطب خود را بدست آورد. ادامه ي فعاليت او درغالب يك آلبوم رسمي بنام «رويا» بود. پس از انتشار آلبومش مدتي بعد يكدفعه در بازار موسيقي نامي از او نماند اما اين روز ها شنيده مي شود كه او باري ديگر برميگردد. در ادامه گفتگوي «ریتم نو» را با آرمين عظيمي بخوانيد.
 
Armin Azimi Ehsas music cover


 

چه زمانی تصمیم گرفتی وارد عرصه موسیقی شوی؟

از سن 8 سالگی ام بصورت حرفه ای وارد بازار موسیقی شدم و قبل از آن هم موسیقی را با ساز گیتار دنبال می کردم ولی اصلا فکر نمی کردم زمانی خواننده شوم.

تو مدتی در بازار موسیقی فعال بودی. چه شد که یکدفعه کنار کشیدی؟

نميشد اسمش را كنار كشيدن گذاشت اما يكي از دلايل توقف كوتاه فعاليتم براي آلبومم بود كه متاسفانه بدلايلي دير منتشر شد. البته دلايل ديگري هم بود مثل تغيير كردن صدايم چون وارد دوران بلوغ شده بودم و از آن مهمتر مشغول مراحل تحصيلم بوده ام اما فكر ميكنم الان وقت بازگشت و ادامه دادن هنرم بصورت حرفه تر است با اينكه خودم هم علاقه اي به اين وقفه نداشتم ولي چاره اي جز اين نبود.

حالا که می خواهی برگردی.

بله. قرار هم از قبل همین بود که برگردم و این اتفاق را پیش بینی می کردم حتی برایش نیز برنامه ریزی کرده بودم. البته قرار نبود بصورت کامل کنار بکشم اما بدلیل اتفاقاتی که برای انتشار آلبومم رخ داد مجبور شدم مدتی در موسیقی نباشم.

تو یک آلبوم رسمی در کارنامه ی حرفه ای ات داری به اسم «رویا» در مورد آن توضیح بده.

این آلبوم در سال 1391 منتشر شد. بابک صحرایی ، فرزاد فرزین ، بابک جهانبخش ، فرزاد فتاحی ، پوریا حیدری ، محمد شاکر ، محمد عارف ، میلاد ترابی و... از عوامل آلبوم «رویا» بودند.

و اینکه مدتی بعد هم «آرمین عظیمی» را بر روی پرده ی سینما دیدیم.

از همان روز های اول پیشنهاد های زیادی برای کارهای سینمایی داشتم و خیلی از ان هارا قبول نکردم چون کارهای ضعیفی بودند. تا اینکه «هاتف علی مردانی» بدلیل آشنایی و همکاری قبلی که با او داشتم  ، پیشنهاد بازیگری در فیلم سینمایی «راز دشت تاران» را داد. آن کار اولین فیلم انیمیشن سینمای ایران بود و در کنار رضا شفیعی جم ، ارژنگ امیر فضلی ، شهرداد کمال زاده و ... بازی کردم.

بهترین و بدترین اتفاق هایی که برایت در این دوران بوجود آمد چه بود؟

بهترین اتفاق زندگیم انتشار کار اولم با نام «قایم موشک» بود که استقبال فراتر از چیزی بود که فکرش را می کردیم. بدترین اتفاق  هم همین دوره ی کوتاهی که در بازار موسیقی نبودم. چون می توانستم حرکت های مثبتی برای مخاطبانم انجام دهم که متاسفانه مجبور شدم مدتی نباشم.

برای برگشتنت چه برنامه ای داری؟

در درجه ی اول تک تراک هایی را آماده کرده ایم و ان ها را منتشر میکنیم تا مردم در جریان تغییراتم قرار بگیرند. در آینده کارهایی که از من گوش می کنند ملودی همه ی آن ها را خودم می سازم بدلیل اینکه معتقدم هرخواننده باید برای کارش شناسنامه ای را تایین کند و آنرا ثبت کند. درصورتی که خوانندگان زیادی داریم که هیچ زحمتی برای کارشان نمی کشند. درنهایت هم دومین آلبوم رسمی ام را درصورت پیش روی درست  تک تراک هایم منتشر خواهم کرد.

 

از مراحل تولید تک تراک هایت بگو.

فعلا کار اولم به اتمام رسید و آماده ی انتشار است و این کار طی روز های آینده (قبل از ماه محرم) منتشر می شود. ناصر زینعلی ، امیر عرشیا و محمد عارف با من در کار اولم همکاری می کنند. کار دومم مراحل پایانی خودرا می گذراند و فعلا در مورد آن چیزی نمی گویم.

 


عظیمی در آخر تاکید کرد قطعه ی جدید او طی روز های آینده منتشر می شود و به مردم قول یک موسیقی متفاوت نسبت به آرمین سال های قبل را داد. در اخر از خانواده اش ،  امیر زاهدیان فرد و مهدی عظیمی که مشوق اصلی وی بود نیز تشکر کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۳
امیر تنها
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
ارمین عزیزم کار جدیدت بسیار زیبا و دلنشینه امیدوارم تو مسیر موفقیتت روز به روز پیشرفت کنی
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
فوق العاده بود بعد از اينهمه مدت
???????
صادق دهدشت
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
عالی بود، آرزوی موفقیت دارم براتون...
تقویم هنری ادامه