ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

دانیال شهرتی از انتشار آلبوم " قو و دریا " در ایران و اروپا خبر داد

ریتم نو : « دانیال شهرتی »  خواننده و تنظیم‌کننده خوش‌نام موسیقی کشور است که کارهای خوبی را از وی تا به امروز شنیده‌شده است. او که به‌تازگی قطعه‌ای بانام " چشمای شرقی " با ترانه « مهشاد عرب » و ملودی « محمدرضا خندان » را به گوش مخاطبان خود رسانده ؛ در حال حاضر درصدد انتشار آلبوم خود بانام " قو و دریا " می‌باشد.

Screenshot_2015-08-12-13-03-38


دانیال شهرتی از انتشار آلبوم " قو و دریا " در ایران و اروپا خبر داد


+ مهشاد عرب قلم خوبی دارد و همکاری‌هایی که باهم داشته‌ایم بسیار خوب بوده است

 

 

دانیال شهرتی پیش‌ازاین آلبومی بانام آموروسو را به انتشار رسانده است که استقبال خوبی از آن شد و بعد از آموروسو تک آهنگ‌های مختلفی را منتشر کرد.

شهرتی در گفتگویی کوتاه درباره آلبوم جدید و فعالیت‌های آینده خود به خبرنگار سایت «ریتم نو» گفت: «حدود چهارده سال پیش تصمیم به ساخت این آلبوم گرفتم و از همان سال‌ها نیز شروع به ساختن قطعات کردم، قو و دریا بر اساس پیانو می‌باشد و فقط یکی از قطعات ویولن‌سل دارد.»

دانیال شهرتی درباره موضوع این آلبوم افزود: «قو و دریا زندگی خودم است که بر اساس موسیقی بی‌کلام آن را ساخته‌ام  و آلبوم شامل ده قطعه و با سبک کلاسیک رمانتیک است. »

وی درباره شرکت پخش این آلبوم خاطرنشان کرد: «هنوز تصمیم بری شرکت پخش نگرفته‌ام اما قو و دریا همزمان در کل اروپا پخش خواهد شد.»

خواننده آلبوم آموروسو درباره فعالیت‌های آینده خود گفت: «درباره برنامه‌های آینده‌ام می‌توانم به همکاری به‌صورت فول آلبوم با " حسین نجفی " اشاره‌کنم که فکر می‌کنم یکی از بهترین آلبوم‌هایی است که امسال منتشر می‌شود و ترانه‌ها نیز از سروده‌های " مهشاد عرب" هست.»

این تنظیم‌کننده درباره همکاری‌هایش با مهشاد عرب افزود: «مهشاد عرب از ترانه‌سراهای خوب است و قلم خوبی دارد و حس‌هایمان به هم نزدیک و همکاری‌هایی که باهم داشته‌ایم بسیار خوب بوده است. بعضی وقت‌ها خوانندگان پیشنهاد می‌دهند و بعضی وقت‌ها نیز من، و خیلی خوب می‌توانم روی ترانه‌های خانم عرب ملودی بگذارم، اما اینکه بگوییم ما فقط باهم کار می‌کنیم این‌گونه نیست من با خیلی‌ها همکاری داشته‌ام که هنوز آن قطعات منتشرنشده و مهشاد عرب نیز همین‌طور. »

وی درباره استعفا پیروز ارجمند و اتفاق‌های دفتر موسیقی افزود: «وضعیت موسیقی رو به بهبود است و فضاها روبه بهتر شدن، تا نفر بعدی نیاید نمی‌توان گفت کدام دوره بهتر بوده است یا بدتر چراکه هرچه به جلو رفته‌ایم شرایط بهتر شده است.»

شهرتی درباره هزینه بالای ترانه‌ها و ملودی‌ها گفت: «فکر نمی‌کنم هزینه‌ها بالا باشند چراکه  در کشورمان قانون کپی‌رایت نداریم فکر می‌کنم قیمت‌ها پایین هم هستند. البته یکسری‌ها قیمت‌های بالایی می‌گیرند که مناسب نیست.»

دانیال شهرتی در پایان صحبت‌هایش افزود: «برای آلبوم قو و دریا هم‌نشست خبری و هم رونمایی برگزار خواهیم کرد با اجرای چند قطعه از آلبوم و برنامه‌های زیادی برای قو و دریا خواهم داشت.»

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : شایان رسول‌زاده

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه