ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۵

داوری صفاریان، حسامی، نعمت اللهی و مقدم در هزار صدا

ریتم نو - ساعت 15 جمعه این هفته، 25 تیرماه، سومین برنامه از سری جدید بخش پاپ هزار صدا در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران آغاز می‌شود. در این برنامه بهروز صفاریان و فرشاد حسامی در بخش آهنگسازی، روزبه نعمت اللهی در بخش خوانندگی و آواز و افشین مقدم در بخش ترانه و کلام  آثار خوانندگان جوان و خوش آتیه را داوری و در نهایت نفرات برگزیده را اعلام خواهند کرد.
 

1000 sada-95(2) -42

در برنامه هزار صدا، خوانندگان حرفه‌ای که قطعات و بعضاً آلبوم‌های را منتشر کرده‌اند، اثری از خودشان را اجرا می‌کنند و این اثر از همه جوانب توسط کارشناسان و ستاره‌های موسیقی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت نفر برگزیده به فینال راه پیدا می‌کند. در برنامه روز جمعه نیز هشت خواننده خوش آتیه اجرا خواهند داشت.


در این برنامه همچنین چهره مطرح و خوش‌صدای این روزهای موسیقی، حجت اشرف زاده نیز به‌عنوان خواننده مهمان قطعاتی را برای حاضران در برنامه اجرا خواهد کرد.


بنا بر اعلام آرش نصیری مدیر و مجری این برنامه، برای این برنامه هم مطابق معمول برنامه‌های دیگر هزار صدا، میان برنامه‌های جذابی در نظر گرفته‌شده است. نصیری ضمن اعلام اینکه تاکنون به خاطر تداخل با برنامه‌ریزی‌های قبلی فرهنگسرا، برخی از برنامه‌های بخش پاپ یا سنتی هزار صدا در روز جمعه و برخی دیگر در روز پنج‌شنبه برگزارشده بود اعلام کرد، این آخرین برنامه‌ای ست که در روزی غیر از پنج‌شنبه برگزار می‌شود و ازاین‌پس، هزار صدا در دومین و چهارمین پنج‌شنبه هر ماه، ساعت 15 تا 18 برگزار خواهد شد.


وی زمان برنامه بعدی هزار صدا که در بخش موسیقی اصیل ایرانی برگزار می‌شود را پنج‌شنبه 14 مرداد اعلام کرد.


هزار صدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادهای تازه موسیقی ست و هر ماه دو بار برگزار می‌شود و بنیان‌گذار و مدیر آن آرش نصیری روزنامه‌نگار باسابقه حوزه موسیقی ست.


 

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه