ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵

درخشش گروه «نوشه» در شب دهمین سالگرد ازدواج احسان کرمی

ریتم نو – کنسرت گروه نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی احسان کرمی ، شامگاه جمعه 26 شهریورماه و در یک سانس در سالن برج آزادی برگزار شد.
 

nushe-ritmeno-23




گروه نوشه که اواخر مردادماه اجرای موفقی را در برج آزادی پشت سر گذاشت ، تمدیدی این کنسرت را شامگاه گذشته و در یک سانس در برج آزادی به روی صحنه برد و همانند کنسرت گذشته ، گلچینی از محبوب‌ترین قطعات قدیمی و ماندگار را برای هواداران خود اجرا کرد.


کنسرت با اجرای یک قطعه بی‌کلام آغاز شد و پس از خوشامدگویی نیوشا بریمانی به هواداران ، گروه قطعه خاطره‌انگیز «سیمین بری» را نواختند و سپس احسان کرمی در میان تشویق‌های هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد و بلافاصله قطعه «شانه» نیز اجرا شد.


کرمی در ادامه قطعات قصه عشق ، زمستون ، دیگه نمی گم دوستت دارم ، آیریلیق و غم جدایی را اجرا کرد.سپس اعضای ارکستر ده دقیقه استراحت کردند و با شروع پارت دوم ، کرمی قطعه ماندگار «دل دیوانه» اجرا کرد.سپس در ادامه قطعات شهزاده رویا ، فرار از سرنوشت ، بود و نبود ، تور ماهی‌ها ، گل لاله عباسی ، زندگی خوب و دگر چه خواهی اجرا شد.


رضا لعمانی (تنظیم کننده و نوازنده گیتار) ، مینو قاسم پور (قانون) ، نیلوفر ابراهیمی (فلوت) ، غزل مهدوی (پیانو) ، عسل ملک زاده (دف و پرکاشن) ، مهرناز دبیرزاده (پرکاشن و تمبک) ، سامان بهشتی (درامز) ، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس) ، نیوشا بریمانی (سرپرست گروه و نوازنده کمانچه) و خوانندگی احسان کرمی اعضای گروه نوشه را در این کنسرت تشکیل دادند.


پدر و مادر نیوشا بریمانی و همچنین همسر احسان کرمی از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.همچنین دکتر محمد سریر ، نادر مشایخی ، محمد رحمانی ، رخشان بنی اعتماد ، جهانگیر کوثری ، مهتاب کرامتی ، نیکان ابراهیمی ، آناهیتا همتی ، گلاره عباسی ، طهورا ابوالقاسمی ، سمیرا علایی ، ناصر فرهودی ، پریچهر قنبری ، نغمه غلام ، دکتر صوفی (تهیه‌کننده کنسرت) ، شهاب شاهزاده صفوی ، علی اوجی ، سروش جمشیدی ، شبنم قلی خانی ، پوریا تابان ، سیما ساعتچی ، محمدرضا صفی ، نگین سریر ، بهار ایلچی ، سروش عمومی ، ساغر خادم ، حمید آداب و رکسانا رستمی ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.


در ادامه کنسرت ، قطعات «پیشکش» و «مخلوق» به‌صورت بی‌کلام توسط گروه اجرا شد.


پس از اجرای قطعه بی‌کلام «پیشکش» ، کرمی این قطعه را به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجش به همسرش که در سالن حضور داشت تقدیم کرد.


کرمی قطعه «شهزاده رویا» را به دایی خود مرحوم بیژن ترقی (ترانه‌سرای این قطعه) تقدیم کرد.همچنین این خواننده قطعه «گل لاله عباسی» را نیز به رخشان بنی اعتماد (کارگردان سینما و تلویزیون) تقدیم کرد.


در هنگام اجرای قطعه «تور ماهی‌ها» ، کرمی از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.


در ادامه کنسرت بریمانی یادی از استاد انوشیروان روحانی کرد و گفت : « از صمیم قلبم از استادی می‌خواهم تشکر کنم که امشب در جمع ما نیستند و ما بسیاری از قطعات ایشان را اجرا کردیم و ایشان بسیار به من محبت دارند.می‌توانم بگویم که مشوق من در برگزاری این کنسرت بودند و اجازه اجرای قطعاتشان را به بنده دادند و یاد استاد انوشیروان روحانی گرامی باد.»


در اواخر کنسرت ، کرمی به مناسبت بازگشت استاد محمدرضا شجریان به کشور ، قسمتی از قطعه «ز من نگارم» این استاد پرآوازه کشور را با همراهی مهرناز دبیرزاده (نوازنده پرکاشن و تمبک) اجرا کرد که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


اجرای مجدد قطعه «فرار از سرنوشت» حسن ختام این کنسرت بود.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس : عرفان زاده سلطان


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه