ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴

گزارش از رونمایی آلبوم در دنیای تو ساعت چند است ؟

ریتم نو : آیین رونمایی آلبوم « در دنیای تو ساعت چند است ؟ » به آهنگسازی « کریستف رضاعی » و خوانندگی « روزبه رخشا » روز جمعه سیزدهم شهریورماه سال جاری در کافه گالری تازه تاسیس " وی " با حضور از دست اندرکاران فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» برگزار شد.


پس از نمایش کلیپ سه دقیقه ای از فیلم مذکور با همراهی قطعه "کی سه " از آلبوم « در دنیای تو ساعت چند است ؟»، کریستف رضاعی آهنگساز اثر در مورد این آلبوم به روند تولید اشاره کرد و از همکاری با « روزبه رخشا » به عنوان خواننده اثر احساس خرسندی کرد و گفت اگر خواننده ای جز او این کار را می خواند قطعا به این موفقیت نمی رسید و در پایان از تمامی عوامل آلبوم برای زحمات شان تشکر و قدردانی کرد.


در ادامه « روزبه رخشا » حضورش در این مراسم را صرفا برای مشاهده و تشویق عوامل آلبوم عنوان کرد و به همکاری در این آلبوم به پیشنهاد « صفی یزدانیان » کارگردان اثر و آماده کردن چند اثر گیلکی بر روی موسیقی و ارائه آن ها به کریستف رضاعی اشاره و از حضورسوپر استارهایی چون لیلا حاتمی و علی مصفا ابراز خوشحالی کرد.


« نیما جوان » مدیر موسسه نقش جوان ضمن ابراز خوشحالی برای توزیع عمومی این آلبوم به حضور دوباره خود در یک روز برای تماشای فیلم « در دنیای تو ساعت چند است ؟» اشاره کرد و از کمک های رامین صدیقی در این مسیر سخن گفت.


لیلا حاتمی بازیگر نقش اول  فیلم« در دنیای تو ساعت چند است ؟» با بیان ترکیب لهجه فرانسوی و رشتی در مقاطعی از فیلم، این مسئله را جالب دانست.


منبع : ریتم نو


عکس : آیسان آجرلو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه