ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

«دستان تنها» اثری از «امیر دارابی» رونمایی شد

ریتم نو – مراسم رونمایی نخستین آلبوم بی‌کلام امیر دارابی نوازنده جوان کشور با عنوان دستان تنها از مجموعه آلبوم‌های احوالات شخصی ، عصر روز پنجشنبه 21 مردادماه با حضور عوامل آلبوم ، هنرمندان و علاقه‌مندان به موسیقی در مجموعه‌ی لاجوردی برگزار شد.
dastane tanha2

آلبوم بی‌کلام «دستان تنها» از ده قطعه به نام‌های متقابل ، دست های خالی ، آرزوها ، رِ ، تجربه گر ، دوست ، نجبولس ، انگیز ، ساری سیرون یار و امواج تشکیل‌شده و امیر دارابی (پیانو) ، رضا عسگر زاده (دودوک) ، حمزه یگانه (بنجو) ، آرین کشیشی (گیتار باس) ، سالار اصغری (درامز) و آرمین مرشد (گیتار الکتریک) نیز در این آلبوم هنرنمایی کردند.ضمن اینکه ضبط این آلبوم در استودیو پاپ انجام‌شده و رضا عسگر زاده نیز وظیفه میکس و تهیه نسخه نهایی آلبوم را بر عهده داشته است.


در ابتدای این مراسم موزیک ویدئویی از آثار مجموعه آلبوم‌های احوالات شخصی برای حضار داخل سالن پخش شد و پس از پخش این موزیک ویدئو ، امیر دارابی دقایقی به تک‌نوازی پیانو پرداخت که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.ضمن اینکه این نوازنده 19 ساله کشور در اواخر برنامه نیز به تک‌نوازی پیانو پرداخت.


صابر ابر ، آرین قیطاسی و رضا کولغانی از جمله مهمانان این مراسم بودند.


امیر دارابی در خصوص این آلبوم به خبرنگار وب‌سایت «ریتم نو» گفت: « این آلبوم بی‌کلام از ده قطعه تشکیل‌شده که 6 قطعه آن سُلو و مابقی قطعات آنسامبل است. به این دلیل اسم این آلبوم را «دستان تنها» گذاشتم که زمانی که فیلم‌های پیانو نواختن خودم را می‌دیدم ، حرکات دستم خیلی برایم جالب بود.هر قطعه هم تک‌تک به دلیل اتفاقاتی که در آن زمان رخ داد انتخاب کردم.محوریت این آلبوم ساز پیانو است و در سبک تلفیقی است و در بعضی از قطعات از موسیقی‌های ارمنی و سنتی استفاده‌شده که بیشتر با سبک راک تلفیق‌شده است.»


امیر دارابی در پایان از برگزاری کنسرت خود در اواخر شهریورماه خبر داد.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: مانی لطفی زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه