ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۲۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

دل نوشته بهنام صفوی در قالب یادداشت

ریتم نو: بهنام صفوی که جزو خواننده های بدون حاشیه موسیقی است پس از مصاحبه با یکی از رسانه ها و شینت رسانه مذکور در پخش این مصاحبه تصویری درگیر حواشی فروانی شد. تا جایی که این خواننده برای پایان بخشیدن به آن بیانیه ای را پیرامون صحبت هایش صادر کرد.


صفوی در این بیانیه به حذف قسمت هایی از صحبت هایش در مصاحبه اشاره کرده است

 

[Forwarded from Singer.Behnam Safavi]
((بنام خدا))

سلام و سپاس فراوان به شما و ممنونم ازمتني كه براي من ارسال فرموديد

چند نكته رو بايد بگم دوستان گلم

قبل از هر چيزي ميخوام از حق نگذرم و از صميم قلبم بگم از همه طرفداراي مرحوم مرتضي پاشايي عزيزم تشكر ميكنم بابت تمامي زحمات و لطفي كه در اين مدتي كه بيمارستان بودم و شرايط خيلي سختيو طي كردم .
دعا هاي شما عزيزان پشت سرم بود و ممنون و سپاسگزارم از تكتكتون وبدونيد منم كاملا درك ميكنم غم از دست دادن كسي كه خيلي انسان ارزشمندي بود و دوسش داريم خيلي سخته چون منم همين حس رو به مرتضي عزيز پيدا كرده بودم و با همه شما همدردم و اينو بدونين كه اگه قابل بدونيد منم عضو خيلي كوچك از همين خانواده و طرفدارهاي بزرگ مرتضي جان هستم. اول به خاطر شخصيت كم نظير و بعد هنر ارزشمندش.

به بهانه اين حاشيه هاي واقعأ بي ارزش برخودم واجب دونستم براي رفع اين سوء تفاهم ها, متني رو در جواب شما دوستاي عزيزم بنويسم.

١-اين تيتر خيلي جنجالي زده شده و يك قسمت از صحبت هاي من در رابطه با مرحوم مرتضي پاشايي عزيز سانسور شده كه ميتونيد تو فيلم دقت كنيد و متوجه بشيد.
٢-من نظر شخصيمو دادم كه من تا قبل از سال ٩٠ مرتضي عزيز رو نميشناختم اما بعد از اون با بيشتر شنيده شدن كارهاشون خوب تو همون سال هاي ٩٠ به بعد با كاراشون آشنا(((منظورم از بيشتر شنيده شدن تو اون سالها در موردخود منه دوستان نه كل مردم ؛شايد مردم از سال ٧٠ كارهاي مرتضي عزيز رو شنيده باشن ولي من واقعيت رو از ديد خودم گفتم نه مردم و طرفداراي محترمش اگه جور ديگه اي برداشت كرديد يا من بد كلامم رو رسوندم يا بد برداشت شده ولي حقيقت رو گفتم))) و چند تا از كاراي مرتضي جان هم واقعا دوست داشتم از جمله تيتراژ ماه عسل.
حالا اينكه من تا قبل ازسال ٩٠ نميشناختم مرتضي عزيز رو بي احترامي كردم به طرفداراي عزيز مرتضي جان؟؟؟ يا حرف بدي زدم؟؟!
من اصلا كجاي مصاحبه گفتم دور از جون- درو از جون مرتضي عزيز مردم ترحم كردن به مرتضي و كاراشو شنيدن؟؟(((كه البته اگه خدايي نكرده يك درصدم اينجوري بوده باشه اصلأ كار درستي نيست نه فقط در مورد مرحوم مرتضي پاشايي بلكه راجه به همه هنرمندانمون كه اتفاقأ تو همين مصاحبه هم به اين موضوع اشاره كردم كه مردم بايد كارهاي هنرمنداشون رو واسه هنر و ارزشش گوش كنن نه از روي حاشيه ومسائل ديگه)))
اينكه در تيتر زده شده من بهنام بوده و هستم؟؟اين صحبت من اصلا نه از روي تكبر بوده و نه از حسادت و اينطور حرفا ديگه حد اقل مخاطباي من به خوبي ميدونن!!!
٣-اينكه من توضيح دادم زمان شروع فعاليت من از چه سالي بوده و از كنسرت هام گفتم آيا بي احترامي و بي ادبي كردم؟؟!!!اونم در جواب سؤالي كه مجري از پرسيد و هيچ ارتباطي به شخصيت مرتضي پاشايي عزيز نداره؟؟؟و رزومه كاري خودم رو گفتن به منزله خود نماييه؟؟؟اگه من اهل اين صحبت ها بودم مطمئن باشيد جور ديگه اي صحبت مي كردم و دروغ مي گفتم كه با مرتضي دوست بودم و از اين مدل كارها و رفتارهاي زننده كه نميخوام اشاره كنم...

ديگه فكر كنم چيز هايي كه بايد ميگفتم و گفتم

دوباره قدرداني و تشكر ميكنم از همه طرفداراي مرحوم مرتضي پاشايي عزيز مخصوصا اون دسته از دوستداراني كه پيج من رو با بي ادبي هاي مبتذلشون به من و كل طرفداراي من توهن كردن و پر كردن من به خدا ميسپارم و مطمئنم كه اين تعداد كم بي ادب هم در هر صورتي نميتونن طرفدار واقعي بزرگ مردي مثل مرحوم پاشايي باشند. و اگه كلامي باز چه از نظر لفظي من يا سؤ برداشت باعث دلخوري شما عزيزان شده اين قدر شهامت دارم كه از شما با كمال احترام عذر خواي كنم ولي نه با زبان ....چون من از نيت خودم مطمئن هستم ميدنم مرتضي هم ميدونه چون چيز خارج از واقعيت نگفتم و بي احترامي همرخدايي نكرده در كار نبوده.
با كمال احترام و قدرداني از دقت نظر همه طرفداران واقعي مرحوم مرتضي پاشايي
خاك پاي شما بهنام صفوي

 

منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه