ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۴

دوازدهمین دوره کارگاه ترانه یغما گلرویی و حسن علیشیری برگزار می شود

یغما گلرویی درمورد دوازدهمین دوره کارگاه ترانه به خبرنگار «ریتم نو» گفت: «فرصت ثبت نام تا اول مردادماه است. البته ظرفیت کلاس های ما زودتر از موعد پر می شود و اولویت با دوستانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند.»
دوازدهمین دوره کارگاه ترانه یغما گلرویی و حسن علیشیری برگزار می شود دوازدهمین دوره کارگاه ترانه یغما گلرویی و حسن علیشیری برگزار می شود

 

ریتم نو : دوازدهمین دوره کارگاه ترانه یغما گلرویی و حسن علیشیری مردادماه امسال برگزار می شود.

گلرویی همچنین درخصوص سطح بندی کلاس ها افزود: «در این دوره سطح بندی مبتدی و غیرمبتدی را برداشتیم و علاقه مندان در هر سطح می توانند باهم در کارگاه ترانه شرکت کنند چراکه این روند در شرکت کردن هنرجویان در نقد موثر است که این موضوع از اهداف کارگاه می باشد.»

وی همچنین تصریح کرد: «ما بر این باوریم که ترانه سرودن، آموختنی نیست. بی حس شاعرانه، دانستن فن شاعری به کاری نمی آید. تلاش ما در دوره های پیشین « کارگاه ترانه » و دوره های پیش رو، در جهت ثمر نشاندن استعدادهای پنهان هنرجویان علاقه مند و گسترش تواندمندی های موجود ترانه سرایان جوان بوده است و خواهد بود. در این راستا اولویت های اصلی «کارگاه ترانه» ازاین قرار هستند: مرور اصلی و مبانی ترانه سرایی، مضمون پردازی، تصویر سازی، ترانه سرایی بر اساس ملودی، آشنایی با ترانه پیش رو معاصر، آشنایی با ترانه جهان و در نهایت تحلیل و نقد محتوی و ساختار ترانه ها در فضایی کارگاهای.»

این کارگاه در هشت جلسه و در روزهای شنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام تا اول مردادماه و محل تشکیل کلاس ها گیشا است.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره 09391130065 تماس حاصل نمایند.

 

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
یغما ‎<3‎
مرسی از خبرتون
تقویم هنری ادامه