ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۵

دومین آلبوم رسمی « امید حاجیلی » بانام «حاجیلیتو» منتشر شد

 ریتم نو – دومین آلبوم رسمی امید حاجیلی با عنوان حاجیلیتو  صبح امروز (22 تیر 95) به تهیه‌کنندگی مجید عبدی و پویا زارع فرد منتشر شد.

hajilito




این خواننده که با «آلگرو» نخستین آلبومش سروصدای زیادی به پا کرده بود پس از گذشت هشت سال دومین آلبوم رسمی خود را روانه بازار موسیقی کشور کرد.


امید حاجیلی که سابقه عضویت و رهبری ارکستر زنده‌یاد ناصر عبداللهی را دارد در دومین آلبوم خود قطعه «نقش جمال» از آثار عبداللهی را با تنظیمی جدید منتشر کرده است تا ادای دینی به این خواننده باشد.


آلبوم حاجیلیتو دارای 13 قطعه بانام‌های مجنون، بمب عشق، وقت گل نی، ایداد، ترک دیار، دلبر، رفتم ازدست، حالا حالا، وای وای، کوچه لر، نقش جمال،افتاد، اقاقیا است که خود حاجیلی نقش پر رنگی در زمینه آهنگسازی و تنظیم قطعات دارد و از ملودی‌های محلی و بومی ایران نیز در این آلبوم استفاده شده است.


در بخش ترانه، ترانه‌سرایانی چون فرهاد جهانی، امید جامع و محمدرضا مرادی حضور دارند و حمیدرضا مرادی(1 قطعه) و محمدرضا جوادی(2 قطعه) به‌صورت مشترک با امید حاجیلی به تنظیم پرداختند.


حسین شریفی(ترومبون)، همایون نصیری(پرکاشن)، داوود اریکه(ساکسوفن، آلتو و سوپرانو)، آرمین قیطاسی (فلوت)، فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک)، مسعود همایونی و نیما رمضان (گیتار الکتریک)، علی جعفری پویان، میثم مروستی، امیر عظیمی و نیلوفر محبی(ویولن)، کاوه تسعیری( ویولن آلتو)، آتنا اشتیاقی و نگار نوراد (ویولن سل)، حمیدرضا مرادی (آکاردئون)، داوود اسلفی (کیبورد سلو)، آرش صمیمی(نی)،  محسن شریفیان(نی انبان)، بهنام حکیم (بوزوکی)،افشار نامور(تار آذربایجانی) و احسان نی زن (کمانچه) در این اثر به‌عنوان نوازنده هنرنمایی کردند.


ضبط تمامی قطعات در استودیو حاجیلیتو و ضبط پرکاشن و گیتار برخی قطعات در «استودیو تم» انجام‌شده و محمدرضا مرادی و مازیار مرتاضیه به‌عنوان صدابردار در کنار این اثر حضور داشتند. همچنین «حمیدرضا مرادی» میکس و مسترینگ تمامی قطعات را بر عهده داشته است.


گفتنی است این آلبوم در حالی منتشرشده که امید حاجیلی امشب در سال میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان مخاطبانش است و باید دید با توجه به عدم تبلیغات در خصوص اجرای قطعات جدید در اجرای 22 تیرماه، این خواننده طرفدارانش را سورپرایز خواهد کرد یا مخاطبان حاجیلیتو باید در کنسرت‌های آتی منتظر اجرای این قطعات باشند.


وب‌سایت «ریتم نو» از کاربران فهیم خود تقاضا دارد که برای حفظ حقوق صاحب اثر، این آلبوم و سایر محصولات فرهنگی را به‌صورت اوریجینال تهیه ‌نمایند.



منبع: ریتم نو


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه