ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴

دومین آلبوم مستقل " پیام صالحی " رونمایی شد

ریتم نو: مراسم رونمایی دومین آلبوم مستقل پیام صالحی به نام « بر می گردم » ، از ساعت 14 روز سه‌شنبه 24 شهریورماه سال جاری در سالن VIP مجتمع کوروش با حضور کلیه عوامل آلبوم و علاقه‌مندان به موسیقی برگزار شد.
a4

در ابتدا محمد سلوکی به‌عنوان مجری به محل برگزاری مراسم آمد و پس از خوش و آمد گویی ، از پیام صالحی ، یاحا کاشانی و حامد برادران دعوت کرد تا آغازکننده مراسم باشند.


سپس محمد سلوکی گفت :«شخصاً شاید یکی دو روز پیش از شما کمی با موضوع و آلبوم آشنا شدم و حس خودم را هم به پیام گفتم و نکته جالبی که برایم وجود داشت این بود که پیام در این آلبوم کلی حرف دارد و واقعاً به‌عنوان یک هنرمند و یک شخصیت شناخته‌شده در جامعه‌ی ما امروز آمده است و در کنار دوستانش و هنرمندان دیگر حرف‌هایی به جامعه و مخاطبش بزند.»


پس از صحبت‌های محمد سلوکی ، پیام صالحی نیز ضمن خوش‌آمد گویی دقایقی به صحبت پرداخت و گفت:«بسیار خوشحالم که بعد از چند سالی سکوت و نبودن در عرصه موسیقی ، می‌توانم میزبان شما باشم. من امروز فقط حسم را به شما می‌گویم که 15 سال پیش و قبل از اینکه وارد موسیقی پاپ بشوم ، همیشه دوست داشتم حرف دلم را با موسیقی بزنم. در تمام شرایط و در تمام لحظات و سختی‌ها و در خوشی‌ها و هر اتفاقی که بود سعی کردم کاری که درونم هست را بتوانم به مردم عرضه کنم و بتوانم یک‌حرفی برای گفتن داشته باشم. این سال‌ها گذشت در کنار شما بودم و روزهای بسیار خوبی که افتخار این را داشتم که به همراه بقیه دوستان اولین گروه موسیقی پاپ را راه‌اندازی کردیم. سال‌ها در کنار هم زندگی کردیم و حالا به دلایل متعددی که بارها راجع به آن صحبت کردم فعالیتش متوقف شد و تصمیم گرفتیم که دوباره برگردیم و این بار خیلی اتفاقات زیادی در موسیقی رخ داد. اما با کمک دوستانی که تعدادی از آن‌ها اینجا حضور دارند و در کنار ما هستند ، فکر می‌کنم توانسته باشم صحبت خودم و احساس خودم را به مخاطب انتقال دهم و سعی کردم آهنگ‌ها واقعی باشد و بر اساس واقعیت باشد.امیدوارم که بتوانم مردم را خوشحال کنم و برایشان خاطره درست بکنم.»


سپس یاحا کاشانی به صحبت پرداخت و عنوان کرد :« واقعاً همان‌طوری که پیام عزیز گفتند ، سعی کردیم در تمام قطعات آلبوم یک حس عمیق و واقعی وجود داشته باشد. به‌دوراز هرگونه اغراق و هرگونه بزرگنمایی  برای این آلبوم خیلی زحمت‌کشیده شد.سه سال پیش زمانی که من و پیام باهم آشنا شدیم، قرار بود یکی، دو قطعه را باهم کارکنیم اما خدا رو شکر آن‌قدر احساسمان به هم نزدیک بود که درواقع 12 قطعه را با یکدیگر کارکردیم و یکسری از کارهایمان هم منتشر نشد که انشا الله به‌موقع منتشر می‌شود. خدا رو شکر می‌کنم زمانی که من فکر می‌کنم 16 یا 17 ساله بودم آهنگ‌های پیام صالحی را گوش می‌کردم و اکنون در کنار پیام به‌عنوان مشاور هنری و  ترانه‌سرای آلبوم همکاری می‌کنم و یک حس بسیار خوبی است و ممنونم از عزیزانی که هستند و عزیزانی که نیستند و برای این آلبوم خیلی زحمت کشیدند.»


در ادامه حامد برادران از تجربیاتش در این آلبوم سخن گفت و افزود :<< افتخار این را داشتم که در آخرین لحظات به آلبوم پیام اضافه شدم و ازنظر تعدادی بیشترین کار را انجام دادم. من کارهای پیام و گروه آریان را از بچگی دنبال می‌کردم و یک حس نوستالژیک برایم داشت. زمانی که آلبوم به من سپرده شد خیلی خوشحال شدم و خیلی حس جالبی بود. سعی کردیم تنظیم‌ها را یک مقدار مدرن انجام دهیم و یک حس نوستالژی قدیمی آریان را هم داشته باشیم. به خاطر همین 4 قطعه‌ای که من تنظیم کردم ، دارای دو قطعه مدرن است  و 2 قطعه دیگر حالت قدیمی را دارد و سعی کردیم به فضای قدیمی که گروه آریان داشت و پیام می‌خواست ، نزدیک باشد.اکنون باید این آلبوم را گوش کنید که و اگر نقدی بود من در خدمتتان هستم.»


بعد از صحبت‌های حامد برادران ، نوبت به پرسش‌های خبرنگاران از پیام صالحی رسید و خبرنگاران به‌نوبت از پیام صالحی سؤالاتشان را می‌پرسیدند و صالحی هم به سؤالات آنان پاسخ می‌داد.اکثر سؤال‌های خبرنگاران در مورد فعالیت گروه آریان بود که پیام صالحی هم در پاسخ به این سؤالات عنوان کرد :«علی پهلوان استرالیا بودند و نمی‌توانستند برگردند و من هم برای مدتی به خارج از کشور سفر کردم و واقعاً مشکل بود که بخواهیم این گروه را دوباره سرپا نگه‌داریم و جلسه مشترکی با بچه‌های گروه و شرکت ترانه شرقی گذاشتیم و به دلیل اینکه شرکت مبلغ بالایی را برای ادامه همکاری با ما عنوان کردند و واقعاً هیچ‌کدام از بچه‌های گروه توانایی پرداخت آن مبلغ را نداشتند ، به این نتیجه رسیدیم که آلبوم خداحافظ ، آخرین آلبوم گروه آریان باشد.»


سپس انوشیروان تقوی با دعوت محمد سلوکی لحظاتی به صحبت پرداخت :«به پیام صالحی عزیز تبریک میگویم. فکر می‌کنم 5 قطعه را افتخار داشتم که به‌عنوان تنظیم‌کننده در این آلبوم حضورداشته باشم.»


در ادامه برنامه ، پیام هوشمند ، میلاد ترابی ، میلاد باران ، علیرضا طباطبایی و شراره فرنژاد هم دعوت شدند و در مورد آلبوم صحبت کردند و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودند.


یکی از خبرنگاران از پیام صالحی در مورد تعداد تیراژ آلبوم پرسید که صالحی گفت :«تیراژ ابتدایی آلبوم 100 هزار نسخه است که از دیروز در شهرستان‌ها و از امروز در تهران و سراسر کشور توزیع‌شده است.»


خبرنگار دیگری از شراره فرنژاد و علیرضا طباطبایی پرسید که اگر پیام صالحی کنسرت مستقل خود را برگزار کند ، آیا حاضر هستند با ایشان به روی استیج بروند یا خیر؟ که در ابتدا فرنژاد گفت :«من با پیام همکاری کردم اما هنوز آمادگی ندارم که با او به روی استیج بروم.اما خیلی خوشحالم که با پیام همکاری داشته باشم.»


سپس طباطبایی ابراز داشت : «اینکه من توانستم در گروه آریان کارکنم را مدیون پیام هستم و هنوز دلم می‌خواهد که با پیام همکاری کنم و امیدوارم که خانم فرنژاد هم قبول کنند که یک‌بار دیگر با پیام به روی استیج بروند.»


پس از پایان مراسم کلیه عوامل آلبوم مشغول گرفتن عکس یادگاری شدند و درحالی‌که جمعیت کم کم در حال ترک سالن بودند ، ناگهان محمدرضا گلزار وارد سالن شد و عده‌ای که می‌خواستند سالن را ترک کنند ، مجاب شدند تا در سالن بمانند و با هنرمند محبوبشان عکس یادگاری بگیرند.


سارا منجزی پور (بازیگر سینما و تلویزیون) از دیگر مهمان این مراسم بود.


در ادامه بیننده عکس‌های «امین باقری» باشید.




منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه