ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

دومین کنسرت رسمی محمدرضا گلزار در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود

ریتم نو – دومین کنسرت رسمی محمدرضا گلزار خواننده موسیقی پاپ کشورمان بعد از حدود دو دهه فعالیت حرفه‌ای در حوزه موسیقی ، در تاریخ 20 اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

photo_2017-02-03_13-56-53





این بازیگر مطرح کشور که اواخر دی‌ماه نخستین کنسرت خود را در تالار شهید آوینی شهر بندرعباس برگزار کرده بود ، دومین کنسرت خود را این بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد برد و دیداری با هواداران خود در پایتخت خواهد داشت.


محمدرضا گلزار بازیگر مطرح سینما در اواخر دهه 70 وارد حرفه موسیقی شد و ضمن نوازندگی در گروه موسیقی «آریان»، گروه‌های موسیقی «دارکوب» و «ریزار» را راه‌اندازی کرد و به همراه گروه «ریزار» در چند کنسرت موسیقی نیز به‌عنوان سرپرست به روی صحنه رفت.


این خواننده در دهه 80 به علت فعالیت جدی و حرفه‌ای در سینما، فعالیت‌های موسیقایی خود را کاست و در مقطعی به‌طورکلی قطع کرد.او از سال 92 فعالیت‌های خود را در عرصه موسیقی این بار به‌عنوان خواننده در پیش گرفت و تاکنون حدود 10 تک آهنگ منتشر کرده است.


گفتنی است ؛ دومین کنسرت رسمی محمدرضا گلزار به تهیه‌کنندگی موسسه اکسیر نوین به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در روز جمعه 20 اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از ساعت 15 امروز به سایت www.Exirconcert.com مراجعه نمایند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه