ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵

دومین کنسرت ماه و ماهی در حوزه هنری برگزار شد

ریتم نو : کنسرت « ماه و ماهی » با صدای حجت اشرف زاده خواننده موفق موسیقی ایرانی ، شامگاه 26 فروردین ماه در تالار اندیشه حوزه هنری و در یک سانس برگزار شد.
+ حجت اشرف زاده : در شب آرزوها ، آرزوی سلامتی برای خسرو آواز ایران را دارم

+ اجرای قطعه "عاشقم من" به مناسبت شب آرزوها

+ حجت اشرف زاده : قطعات جدید در راه است




در این کنسرت که با استقبال خوب هواداران همراه بود ، اشرف  زاده منتخبی از قطعات آلبوم پرطرفدار « ماه و ماهی » که با اشعاری از علیرضا بدیع و آهنگسازی امیر و آرش بیات است را برای دومین بار برای طرفدارانش اجرا کرد و شبی خاطره انگیز را رقم زد.

در ابتدا و پس از قرار گرفتن اعضای ارکستر به روی استیج ، اشرف زاده با قطعه "نوایی" کنسرت  خود را شروع کرد.

پس از اجرای این قطعه ، اشرف زاده ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : << خوشحالی ما از این است که چشم در چشم شما هستیم و قرار است که بخوانیم و دوستانمان بنوازند و حضور شما افتخاری برای ما است.>>

سپس اشرف زاده با قرائت یک شعر از دکتر فاضل نظری ، از ایشان و تمام مسئولان حوزه هنری بابت تدارک این کنسرت تشکر و قدردانی کرد.سپس قطعه ریتمیک و شاد "جلوه قمر" برای هواداران اجرا شد.

در ادامه اشرف زاده قطعات کوچه باغ های نیشابور ، ماه و ماهی ، یاد یار ، مرغ شب ، عاشقم من ، بیا تا گل برافشانیم ، شهزاده رویا ، عزیز بنشین کنارم و پرسون پرسون را برای هوادارانش اجرا کرد.

آرش جامع (ویولن ارکستراسیون) ، امین عطایی (ویولن) ، پژمان اختیاری (ویولا) ، محمدحسین غریبی (ویولن سل) ، علیرضا لعمانی (گیتار) ، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس) ، سعید جامع الصنایع (درامز) ، داریوش نقشبی (پیانو) ، مجید مظاهری (کمانچه) و بهنام معصومی (سازهای کوبه ای) اعضای ارکستر اشرف زاده را تشکیل می دادند.

 

حواشی :

در اوایل کنسرت حمید اکبرزاده (آهنگساز ، تنظیم کننده و نوازنده پیانو) با دعوت اشرف زاده به روی سن آمد و در قطعات کوچه باغ های نیشابور ، ماه و ماهی و یاد یار به نوازندگی پیانو پرداخت.

در هنگام معرفی اعضای ارکستر ، گروه یک سوپرایز برای امین عطایی (نوازنده ویولن) داشتند و آهنگ تولدت مبارک را به مناسبت تولد ایشان نواختند.

در اوایل کنسرت ، اشرف زاده با اشاره به فرا رسیدن شب لیله الرغائب (شب آرزوها) گفت : << یک دوست بزرگواری که خیلی برای من عزیز هستند ، نکته ای را یادآوری کردند که امشب شب آرزوها است و این را به من تذکر دادند که آرزوهای بزرگ داشته باشید.تذکر خوبی بود که من امشب آرزوهای بزرگ را به شما منتقل کنم و آرزوهای خوب برای همه شما داشته باشیم.اول از همه آرزوی سلامتی برای همه اساتید بزرگ موسیقی ایران که واقعا سایه آن ها بر سر هنر ایران خارج از هر فضایی ، ارزشمند است.آرزوی سلامتی خسرو آواز ایران (محمدرضا شجریان) را دارم و جا دارد یادی هم از استاد فقید "پرویز مشکاتیان" کنیم که جایشان در جمع ما خیلی خالی است.آرزومند سلامتی برای همه شما و اساتید هستم.>> سپس قطعه "عاشقم من" به مناسبت شب آرزوها اجرا شد.

در اواخر کنسرت هواداران از اشرف زاده درخواست کردند که قطعه <<پاییز>> را بخواند و اشرف زاده گفت : << قطعه پاییز مناسب فصل پاییز است و ما سعی کردیم که یک قطعه بهاری آماده کنیم که متاسفانه فرصت نکردیم و من به تازگی از سفر برگشتم و قطعه "بیا تا گل برافشانیم" را جایگزین کردیم که یک قطعه بهاری خوانده باشیم و انشاالله به زودی قطعات جدیدتری را آماده خواهیم کرد و امیدواریم که دوستشان داشته باشید و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این اتفاق بیافتد.

اجرای مجدد قطعه پرطرفدار ماه و ماهی حسن ختام کنسرت سراسر انرژی حجت اشرف زاده بود و با همخوانی هواداران همراه بود.

در پایان کنسرت و در حالی که هواداران در حال ترک سالن بودند ، به یکباره اشرف زاده اعلام کرد از مسئولان سالن عذرخواهی می کنم و یکبار دیگر قطعه ماه و ماهی را اجرا می کنیم که با تشویق های بی امان طرفداران ، اعضای گروه پشت سازهایشان قرار گرفتند و قطعه ماه و ماهی برای سومین بار اجرا شد.

معصومه کریمی و بهار ارجمند از بازیگران مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون ، از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه