ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

دو آلبوم جدید از مجموعه « احوالات شخصی » منتشر شد

ریتم نو : موسسه خانه هنر منظومه خرد دو آلبوم « سه هزار و هشتصد و سی و یک » اثری از یاسمن مشهوری و « وقتی جایی » اثری از حسین کمانی را از مجموعه « احوالات شخصی » منتشر و روانه بازار موسیقی کرد.
دو آلبوم جدید از مجموعه « احوالات شخصی » منتشر شد دو آلبوم جدید از مجموعه « احوالات شخصی » منتشر شد

مجموعه « احوالات شخصی » با ایدهء محوریِ انتخاب آهنگسازان و دعوت آنان به تولید آثار موسیقایی شان، به دور از چارچوب ها و مناسبات مرسوم امروزی، تعریف شده است. آهنگسازانی که می توان گفت با نوازندگی منحصر به فردشان مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهند، رشد و پیشرفتشان در نوازندگی قابل تأمل و توجه بوده و یا در این زمینه بیانی شخصی دارند.

در همین راستا موسسه خانه هنر منظومه خرد دو آلبوم «سه هزار و هشتصد و سی و یک» اثری از یاسمن مشهوری و «وقتی جایی» اثری از حسین کمانی را از مجموعه «احوالات شخصی» منتشر و روانه بازار موسیقی کرده است.

آلبوم «سه هزار و هشتصد و سی و یک» اثری از یاسمن مشهوری در سبک موسیقی کلاسیک است و آلبوم «وقتی جایی» اثری از حسین کمانی نیز در سبک موسیقی فلامنکو عرضه شده است.

به غیر از این دو آلبوم تاکنون از مجموعه «احوالات شخصی» آلبوم‌های «گمانه» اثری از: سهیل پیغمبری، «مناظری که از قاب می‌گریزند» اثری از: رسول پورسنگری، «بی‌واژه گفتگو» اثری از: سپیده مشکی، «گذر» اثری از: سیاوش روشن، «گاهان» اثری از: یاسمین شاه حسینی و «والس‌های تهران» اثری از: مهرداد مهدی، منتشر شده است.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه