ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴

دگردیسی ها در جشنواره موسیقی فجر31/ گزارش از تمرین گروه به سرپرستی فرشاد رمضانی

 ریتم نو: گروه «دگردیس» به سرپرستی فرشاد رمضانی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت. این گروه روز یکشنبه 25 بهمن‌ماه ساعت 18:00 در فرهنگسرای ارسباران به اجرای برنامه می‌پردازد.


فرشاد رمضانی خواننده و سرپرست گروه « دگردیس » ضمن اشاره به حضور در جشنواره‌ی فجر گفت: در آخرین لحظات نوازنده‌ی درام گروه ترجیح داد که با ما همکاری نکند به همین خاطر من از مسئولین وقت گرفتم و طی بیست‌وچهار ساعت یک نوازنده‌ی دیگر جایگزین کردیم به همین دلیل اسم مابعد از اندکی در لیست جشنواره‌ی فجر قرار گرفت.


وی در ادامه افزود: جشنواره‌ی امسال به‌واسطه‌ی حضور کسی چون «امیر بهاری» فکر و اندیشه‌ای در پس خود دارد و این اتفاق می‌تواند برای گروه‌هایی امثال گروه «دگردیس» اتفاق خوب و خوشایندی باشد.


«رمضانی » درباره‌ی اجرای پیش روی گروه بیان داشت: یک‌شنبه بیست و پنجم بهمن‌ماه سال جاری   در سانس اول (ساعت18:00) در فرهنگسرای ارسباران اجرایی را خواهیم داشت و بعد از ما گروه «تندر» نیز در همین فرهنگسرا به اجرای موسیقی می‌پردازد.


به لحاظ نحوه‌ی اجرایی نیز  انتخاب ما از دو آلبوممان  صورت می‌گیرد؛  این دو آلبوم ازلحاظ سبک تفاوت‌هایی را باهم دارد  اما در انتخاب قطعات سعی کردیم آهنگ‌هایی را گزینش کنیم که  به هم وصل و مرتبط باشند شاید برخی قطعات به‌صورت کامل اجرا نشوند و در قالب موسیقی اینسترومنتال به موسیقی دیگر وصل شود و حیات جدیدی به خود بگیرد سعی داریم حداقل تا یک ربع -بیست دقیقه‌ی اول کاری انجام بدهیم که مخاطب اجازه‌ی دست زدن پیدا نکند.


در پایان در خصوص همکاری خود با «کاوه یغمایی » گفت:فعلاً این همکاری انجام نمی‌شود چراکه خود او درگیر به سرانجام رساندن آلبوم شخصی خود است اما بعید نیست که در آینده همکاری‌های خوبی باهم داشته باشیم زیرا دوست‌های خوبی هستیم و ازنظر موسیقی به هم نزدیکیم.


تیم خبری «ریتم نو» سری به محل تمرین گروه «دگردیس» زد و شما می‌توانید در ادامه بیننده چند سکانس از نگاه دوربین «امین رجبی» باشید.



منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه