ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

دیوار مهربانی در کنسرت محمد علیزاده

ریتم نو: محمد علیزاده برای اولین بار در سال جدید روی صحنه‌ی سالن میلاد نمایشگاه رفت و با هواداران خود تجدیددیدار کرد.

+علیزاده: اولین کنسرت سال جدیدم بهترین کنسرتم است


+  بهترین کارهای من در فصل پاییز منتشرشده است


+ عدم حضور «عظیم روحانی» در ارکستر


Alizadeh-Ritmeno (20)




این کنسرت به همت شرکت ایران گام ، روز چهارشنبه مورخ اول اردیبهشت برای دو سانس برگزار شد.



این خواننده‌ی محبوب بر روی صحنه‌ای ایستاد که دکور آن را دیوارهایی با عکس‌های زیبا از پدران مهربان این سرزمین تشکیل داده بود.


«هواتو کردم»، «این اولین باره» و «زخم» قطعاتی بود برای خوش‌آمد گویی محمد علیزاده به مهمانانش که با همراهی ارکسترش اجرا شد.



با اجرای «کجا میری» بود که برخی هواداران متوجه عدم حضور عظیم روحانی (نوازنده گیتار آکوستیک) گروه محمد علیزاده در این کنسرت شدند اما برای چند مرتبه علی شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک گروه» جای خالی عظیم روحانی را با نواختن گیتار آکوستیک پر کرد.



پر استقبال ترین خواننده‌ی پاپ ایران پس از اجرای «فکرشم نکن»؛ داریوش بابائيان را معرفی کرد و به خواندن قطعه‌ی «بی حوصله» با همراهی گروهش پرداخت و سپس با تک‌نوازی رهبر ارکستر خود «خیلی خوشحالم» را در فضایی آرام به گوش هوادارانش رساند.



محمد علیزاده قبل از اجرای لحظاتی از دو قطعه‌ی «دل بی تو غم زده» و «اشتباه» علاوه بر تبریک تولد اشکان موسوی نوازنده ویلن گروهش به خاصیت و اتفاقات خوب هر فصل به  اشاره کرد و گفت: البته بهترین کارهای من در فصل پاییز منتشرشده است.



«غم دنیاس»، «سرزنش» و «برگرد» سه قطعه انتخابی از آخرین آلبوم منتشرشده‌ی این خواننده‌ی پاپ ، پایان‌بخش اولین قسمت کنسرت و شو تایم؛ بخش همیشگی کنسرت‌های محمد علیزاده که در آن به معرفی اعضای ارکسترش می‌پردازد شروع‌کننده ادامه‌ی اجرا بود.



محمد شعبانی (پرکاشن)،علی شهبازی (گیتار الکتریک و سرپرست ارکستر)،علی پور نگهبان (گیتار بیس)،احمد میرزا زاده(بوزوکی)،ایمان ذاکری (درامز)، اشکان موسوی (ویلن)، سعید عباسی( کیبورد)،اشکان صدیق آذر( لانچ من) اعضا و


«امیرحسین اویسی» رهبر این ارکستر بود.



علیزاده سپس از «حسین‌خانی» مدیرعامل شرکت «ایران گام » تشکر و اجرای قطعه «همینه که هست» را آغاز کرد و در خصوص دکور صحنه گفت: این عکس‌ها را به احترام تمامی پدرها و به مناسبت روز پدر قراردادم.


وی در ادامه اضافه کرد: اجرای قطعه «آرامش» را تقدیم به خدایی می‌کنم که به هرجایی رسیدم از لطف اوست و از او می‌خواهم پدرهامون همیشه باشند و حالشون خوب باشد.



در پایان خواننده‌ی قطعه «جز تو» در بین درخواست‌های فراوان برای اجرای این قطعه از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این کنسرت و عوامل خبری تشکر کرد و با اطاعت امر از هوادارانش، قطعه "جز تو" مثل همیشه حسن ختام اولین کنسرت سال نودوپنج شد.



گفتنی است؛ کنسرت محمد علیزاده امشب نیز طی دو سانس برگزار می شود و به دلیل استقبال زیاد در روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه تمدید شده و علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: حامد سلگی


عکس: امین رجبی





ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه