ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

راد استوارت و آلبوم جدیدش

ریتم نو: راد استوارت (Rod Stewart) برای دیدار با طرفداران و امضای آلبوم جدیدش بانام ( Another Country ) به ساختمان کمپانی HMV خواهد رفت.


آلبوم جدید استوارت که انتشار آن قابل پیش‌بینی بود، در ادامه‌ی مجموعه آلبوم‌های داستان وار خود که انتشار آن‌ها از سال 2013 آغازشده، به‌عنوان فصلی جدید بانام (Another Country') روانه‌ی بازار می‌شود. آلبوم قبلی استوارت، وی را به‌عنوان یکی از مستعدترین داستان‌گویان دنیا راک، باری دیگر بر سر زبان‌ها انداخت.
راد می‌گوید: «من تنها راه را برای نوشتن آهنگ‌هایم ,شخصی و روراست بودنشان می‌دانم. زمانی که آلبوم آخرم با استقبال خیلی خوبی مواجه شد به من این قوت قلب را داد تا به نوشتن ادامه بدهم و در مورد چیزهای مختلف امتحان کنم و بنویسم. این موضوع به من آزادی این را داد تا بتوانم از سبک‌هایی مثل رگی(reggae) , سکا (ska) و ملودی‌های سلتیکی استفاده کنم.»


با همکاری بسیار صمیمانه با کوین سویگار(Kevin Savigar)، که دستیار تهیه‌ی آلبوم بوده، استوارت تکنولوژی مدرن را برای ضبط آلبومش به خدمت گرفت.


راد استوارت در ادامه اضافه کرد که: « این‌که قادر بودم آلبوم را در خانه‌ام، جایی که بیشتر احساس صمیمت دارد و الهام می‌گیرم، ضبط کنم، حس این را دارد که انگار سال‌های طولانی را در یک استودیوی ضبط موسیقی گذرانده باشم.»


استوارت با صدای خاص، آهنگ‌سازی‌ها و اجراهای پر حسش، یک دوران کاری بسیار موفق و تأثیرگذاری را در تاریخ موسیقی از خودش به‌جا گذاشته و دوران فعالیتی که بیش از 5 دهه از آن می‌گذرد. وی بیش از 200 میلیون نسخه از آلبوم‌ها و تک آهنگ‌هایش را در سراسر دنیا به فروش رسانده است.


منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه