ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

رضا صادقی و کمک به کودکان کار

ریتم نو : کنسرت « رضا صادقی » جمعه بیست و هفتم آذر ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار گردید.
رضا صادقی و کمک به کودکان کار رضا صادقی و کمک به کودکان کار

دراین کنسرت کسانی چون « علی عبدالمالکی » « بابک صحرایی » « سامان جلیلی » « علی اوجی » و...حضور داشتند . قطعه هایی چون «کلافه» «مشکی رنگ عشقه» «وایسا دنیا» «حیف» و... اجرا شد. تا « رضا صادقی » دربین اجرای آهنگ های خود اعلام کند:قصد دارم شب یلدا آلبومی به اسم « شب بارونی » را روانه ی بازار کنم.این آلبوم شامل هفت قطعه به علاوه ی یک قطعه ی بی کلام می شود.درحقیقت قطعه ی آخرِ«شب بارون»، موسیقی بی کلام یکی از اثار من با ترانه ی «بابک صحرایی» عزیز است.قرار است دوستان این قطعه را بخوانند و بهترین صدای انتخاب شده با بنده هم خوانی داشته باشد و بدین ترتیب هزینه ی این امر به منظور کمک به کودکان کار صرف شود.

در ابتدای کنسرت وقتی که نوازنده ها به وری صحنه آمدند و قطعه ی «کلافه» را نواختند،هواداران، به احترام آنها ازجای خود بلند شدند تا «رضا صادقی» با جمله ی سلام به همه! به صورت ناگهانی وارد سالن بشود و این آهنگ را با صدای خود اجرا کند.

پس از اجرای این قطعه،«صادقی» بیان داشت:به تمام حاضرین درسالن عرض ادب و احترام دارم .همیشه فکر می کنم چه بگویک تا درشان حضور شما باشد.دوست دارم دراغاز پیشنهاد بکنم که به افتخار«بیتا طایی»ترانه سرای این اثر خوب دست بزنیدو بعد از آن بگویم اینکه وقتی کنسرتی برگزار می شود و کسی مورد اذیت اجنبی قرار نمی گیرد ماحصل خون آنهایی است که رفتند تا ما باشیم.این آدمها همه چیز ما را ساختند.پیشنهاد می کنم تمام پدر و مادران را تشویق کنید که وجودشان برکت زندگی همه ی ما است.همچنین مرحوم «بابک بیات» «ناصر عبداللهی» «مرتضی پاشایی» را تشویق کنیدو اکر امکان دارد ده ثانبه به احترام «مرتضی پاشایی» از جای خود بلند شوید.

قطعه ی دومی که اجرا شد «حیف » نام داشت.«صادقی » بعد از اجرای «حیف» با بیان جمله ی خواننده ای که صدای خوبی دارد و صدایش به دل می نشیند... از حضور «علی عبدالمالکی»،با جمله ی او هرکاری می کند تا لبخند را در چهره ی مردم نمایان کند از حضور «علی اوجی» و با بیان بعضی ترانه سرا هستند برخی عشق سرا ،ازوجود «بابک صحرایی» در این کنسرت خبر داد.

در ادامه گفت: مدتی است صدایی به دل من نشسته است و مطمئنم این صدا را بیشتر خواهیم شنید.«بهنام بانی» را تشویق کنید.

اما قصد دارم شب یلدا آلبومی به اسم «شب بارون»را روانه ی بازار کنم.این آلبوم شامل هفت قطعه به علاوه ی یک قطعه ی بی کلام می شود.درحقیقت قطعه ی آخرِ«شب بارون»، موسیقی بی کلام یکی از اثار من با ترانه ی «بابک صحرایی» عزیز است.قرار است دوستان این قطعه را بخوانند و بهترین صدای انتخاب شده با بنده هم خوانی داشته باشد و بدین ترتیب هزینه ی این امر به منظور کمک به کودکان کار صرف شود.

آهنگ بعدی «یادگاری» نام داشت.درپایان این قطعه بود که خواننده ی این کنسرت از شرکت«سامان جلیلی» در این کنسرت خبر داد.

«بخند »«می خوامت»«بی خدا حافظی»«وایسا دنیا»به ترتیب قطعات دیگری بودند که اجرا شدند.بعد از این «رضا صادقی» گفت:همیشه وقتی از هنر و هنرمند سخن به میان می اید بانوان از جایگاه ویژه ای برخوردارند .بانوان سرزمین ما نیز با تمام محدودیت هایی که دارند،برای مردمشان افتخار آفرینی می کنند «آزاده زارع » را تشویق کنید.

«نرو»«بغض ترانه»«فقط گوش کن»«عاشقتم»«آشنا»«مشکی رنگ عشقه»«سلطان قلب ها» «احساس رویایی» آهنگ های بعدی بود تا بعد از آن«رضا صادقی» بگویدک افتخار می کنم جنوبی هستم فضای سالن تاریکتر شود و «مرتضی کریمی» چند دقیقه ای تک نوازی داشته باشد تا قطعه ی «ولی نبو» اجرا شود .پس از اتمام این آهنگ «صادقی » درخواست کرد برای سلامتی«غلامرضا صنعتگر» دعا کنند.

«ادعا»و «چقدردوست دارم خدا»قطعه های پایانی این کنسرت بودند.

 

منبع : ریتم نو
نویسنده : فرزین پاک طینت
عکاس : امین باقری

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه