ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

رضا یزدانی از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد/ قصد پنهان کاری نداشتیم و نخواهیم داشت!

ریتم نو : « رضا یزدانی » که روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند ضمن اعلام انتشار تک آهنگ‌ خود ظرف چند روز آینده؛ از مراحل تنظیم قطعات آلبوم جدیدش و در دست انتشار بود آلبوم خبر داد.
+ حضور «مهدی ایوبی»، «احسان گودرزی»، «پدیده نیشابوری»، «حسن علیشیری» در آلبوم جدید رضا یزدانی

+  برنامه تور کنسرت‌ در شهرهایی چون تهران، رشت ، تبریز، شیراز، اصفهان، کرمان و ...



+ استفاده از ساز نی انبان در یک فیلم جنوبی بی‌دلیل نیست
 رضا یزدانی از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد/ قصد پنهان کاری نداشتیم و نخواهیم داشت! رضا یزدانی

یزدانی در ادامه درمورد عوامل آلبوم جدیدش توضیح داد: این آلبوم نسبت به آلبوم قبلی فضای متفاوت‌تری را دنبال می‌کند  ترانه‌سرایان این آلبوم «مهدی ایوبی»، «احسان گودرزی»، «پدیده نیشابوری»، «حسن علیشیری» و... هستند. تنظیم کننده‌ها نیز اکثرا همان‌هایی هستند که  قبلا با هم تعامل داشتیم.


خواننده آلبوم « سلول شخصی » در باره‌ی برگزاری کنسرت‌هایش در تهران و شهرستان‌ها گفت: در حال حاضر توانستیم مجوز کنسرت کیش را بگیریم وعلاوه بر اجرای کنسرت دی ماه در تهران، به زودی کنسرت‌هایی در شهرهایی چون رشت ، تبریز، شیراز، اصفهان، کرمان و ... برگزار می‌کنیم.


رضا یزدانی درباره‌ی حضورش در فیلم « آه ای عبدالحلیم » بیان کرد: همان طور که می‌دانید این فیلم به کارگردانی «احسان عبدی پور» و تهیه کنندگی خانمها «مهتاب کرامتی» و «طهورا ابوالقاسمی» ساخته شده است. این فیلم متفاوت و اجتماعی در فضای ملودارام، با حضور بنده، «مصطفی زمانی » و «پگاه آهنگرانی» به عنوان بازیگران اصلی ایجاد شد.


ایشان همچنین در پاسخ به وجود ساز نی انبان در این فیلم با هم زمانی وجود همین ساز در گروه اسپانیایی « last days of eden» گفت: من از این امر اطلاعی نداشتم اما « نی انبان» یک ساز جنوبی است و مسلما استفاده از  این ساز در یک فیلم جنوبی بی‌دلیل نیست. چرا که هدف کارگردان این بوده که فضای جنوب را به تصویر بکشد. در حقیقت استفاده از این ساز به بهترین شکل ممکن بوده است.


رضا یزدانی درپایان در مورد تیتراژ فیلم  «چهار شنبه خون به پا خواهد شد» اضافه کرد: در تیتراژ فیلم «چهار شنبه خون به پا خواهد شد» با اندکی تغییر از کار «پل نیومن» استفاده کردیم و قصد نداشتیم این مساله را پنهان کنیم چراکه مطمئنا این امر پنهان کردنی نیست و تاکید می کنم؛ قصد پنهان کاری نداشتیم و نخواهیم داشت.


منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه