ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

رضا یزدانی در اصفهان دوئل کرد!

ریتم نو - بعد از تهران و سیرجان،این بار نوبت به اصفهان رسید تا رضا یزدانی آخرین آلبوم خود، دوئل در آینه را روی صحنه ببرد.
 


ریتم نو - بعد از تهران و سیرجان،این بار نوبت به اصفهان رسید تا رضا یزدانی آخرین آلبوم خود، دوئل در آینه را روی صحنه ببرد.


این کنسرت جمعه 29 مرداد ماه طی دو سانس در سالن رودکی ملک شهر اصفهان طی دو سانس اجرا شد.


پس از ورود نوازندگان به روی استیج همان‌طور که علی اوجی قبلاً در صفحه‌های مجازی خود اعلام کرده بود،کنسرت با قطعه‌ی این روزا آغاز شد.با پایان این ترانه، یزدانی ضمن تشکر از حضار به این نکته اشاره کرد که لیست آهنگ‌های این برنامه طبق نظرسنجی انجام‌شده انتخاب‌شده و سپس در میان تشویق گسترده‌ی حضار به اجرای قطعه‌ی آهنگ قدیمی پرداخت.


با ورود علیرضا مهدی زاده نوازنده‌ی ساکسیفون در اواسط این قطعه هیجان سالن لحظه‌به‌لحظه بیشتر شد تا قطعه‌ی هذیون  با هنرمندی میلاد عدل اجرا شود و با اجرای قطعاتی مانند، یخبندونای قطبی چشمات، تونل کندوان و هنوز دلم واسه تو تنگ میشه  کنسرت ادامه پیدا کرد.


برداشتن گیتار توسط رضا یزدانی باعث شد همه خود را برای شنیدن تهران،طهران آماده کنند، در همین حین یزدانی با اشاره به ترانه‌های ملی میهنی‌ای که تاکنون اجرا کرده از جایگاه ویژه‌ی این قطعه برای خود و هوادارانش گفت، سپس مثل همیشه با همخوانی حاضرین در سالن تهران طهران را اجرا کرد.


بعدازاین قطعه، گروه رضا یزدانی بخشی از کنسرت را با اجرای غزلی از حافظ به‌صورت آنپلاگد اجرا کردند و قطعات محبوبی مانند مهتاب تو فانوس،کوچه ملی و سیگار پشت سیگار نیز در این بخش اجرا شد.


با اجرای قطعه ی برزخ، رضا یزدانی از حضار خواست که با نور تلفن همراهشان او را در اجرای رادیو همراهی کنند و اجرای قطعه کاشف پایان بخش قسمت اول کنسرت بود  تا فرصتی به وجود آید و علی اوجی به روی صحنه بیاید.


اوجی با اعلام این موضوع که تاکنون بیشترین تعداد کنسرت‌های شهرستان رضا یزدانی در اصفهان اجرا شده، از مسئولین و دست‌اندرکاران برگزاری کنسرت تشکر کرد.


رفت که رفت قطعه‌ی آغازین بخش دوم بود و با اجرای ترکیبی از دو ترانه‌ی حرف‌های بی‌مخاطب و کی فکرشو می‌کرد،بخش دو ادامه یافت و بعد از هفته‌ی دلتنگی رضا یزدانی طبق رسم همیشگی خود،با ترانه‌ی خلیج‌فارس کنسرت را به پایان رساند.


همراهان رضا یزدانی در این کنسرت،گروه ثابت او متشکل از: مازیار احمد پور(گیتار الکتریک)شهروز بردوده(کیبورد)محمد خرمی نژاد(درامز)آرش زمانیان(گیتار بیس)میلاد عدل(گیتار الکتریک)علیرضا مهدی زاده(ساکسیفون)بود.



منبع: ریتم نو


نویسنده: محمدرضا کاظمی


عکس: مینو شفیعی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه