ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

روزبه نعمت الهی باز آمد!

ریتم نو : کنسرت روزبه نعمت الهی پس از گذشت یک سال، سرانجام شامگاه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده دیداری دوباره با هواداران پرشور خود در پایتخت داشت.استقبال از این کنسرت به‌قدری بود که تمامی صندلی‌های سالن میلاد پر شد و طرفداران با حضور گرم خود شب خاطره‌انگیزی را در کنار خواننده محبوبشان رقم زدند.

Roozbeh Nematollahi (2)




نعمت الهی در ابتدا قطعه «مست و دیوانه» با شعری از مولانا را با تسلط کامل اجرا کرد که با همخوانی هواداران همراه بود و پس از پایان این قطعه گفت : «خیلی خوشحال هستم که پس از یک سال دوباره میزبان شما عزیزان هستم و از شما انرژی می‌گیریم.»


 پس از صحبت‌های نعمت الهی ، ارکستر بلافاصله قطعه «شال» را اجرا کرد. «من که حالم خوبه» سومین ترانه روزبه نعمت الهی بود که بعد از اجرای آن به معرفی حامیان کنسرت و حضور برخی از مهمانان اجرای شب گذشته همچون بهاره رهنما و سام درخشانی پرداخت و از حضور مادرش "فرشته جواهری" که در سالن حضور داشت تشکر کرد.


«سایه سپیدار» ، «هجرانی» و «نفس کشیدن سخته» دیگر ترانه‌هایی بود که روزبه نعمت الهی اجرا کرد که این قطعات با استقبال بی‌نظیر مخاطبان همراه بود و همخوانی هواداران با ترانه «نفس کشیدن سخته»، از نکات جالب‌توجه این کنسرت بود.


در ادامه کنسرت ترانه‌های «زمستون»، «باز آمدم» و «زود برمی‌گردم» اجرا شد.سپس نعمت الهی به معرفی چند تن دیگر از مهمانان شب گذشته همچون پرستو صالحی ، رز رضوی و فربد سام پرداخت.با اجرای ترانه «بی ستاره» سالن میلاد ستاره‌باران شد و تمامی حضار داخل سالن با نور تلفن‌های همراه خود نعمت الهی را در اجرای این ترانه همراهی کردند.بعد از اجرای این ترانه پارت اول کنسرت با اجرای شاهرخ گلچین معانی (نوازنده دیجیریدو) و چند قطعه موسیقایی که توسط ارکستر اجرا شد ، به پایان رسید و پارت دوم کنسرت با اجرای قطعه محبوب «نفس نفس» آغاز شد و این قطعه مورد استقبال زیاد هواداران قرار گرفت تا جایی که نعمت الهی در جواب این ابراز احساسات ، این قطعه را دوباره اجرا کرد.


پس از اجرای این قطعه نعمت الهی از حضور پرتعداد مخاطبان در سالن تشکر کرد و گفت : «بااینکه امروز شنبه  است و برگزاری کنسرت برای ما مشکل بود ، اما خوشحالم که با کمک حامیان برنامه امشب در کنار شما هستم.»


ترانه «صبوری» قطعه دیگری بود که نعمت الهی اجرا کرد.قطعه‌ای که از همان روزهای ابتدایی پخش آن مورد استقبال مخاطبان این خواننده قرار گرفت.اجرای این قطعه نیز با استقبال روبه‌رو شد و نعمت الهی برای بار دوم این ترانه را اجرا کرد که بخش‌هایی از آن بدون ارکستر و با همراهی مردم اجرا شد.


در پایان این قطعه نعمت الهی گفت : «به امید اینکه هیچ مریضی در جهان وجود نداشته باشد.» و سپس از حضار داخل سالن خواست به‌افتخار خدا و عشق او دست بزنند.


روزبه نعمت الهی در ادامه قطعات «شبم سیاه و روزم سیاه» ، «زخم»، «تو حالت بهتره» و «دریا» را اجرا کرد. سپس به دلیل درخواست مکرر هواداران ، این خواننده قطعه «نفس نفس» را مجدداً و دو بار پیاپی اجرا کرد که با تشویق بسیار و هم‌خوانی حضار داخل سالن همراه بود.


نعمت الهی بعد از معرفی برخی دیگر از حامیان مالی برنامه و مهمانانی چون آزاده زارعی و فضل اله احمدی ، از هواداران خواست به احترام نام خلیج‌فارس بایستند و سپس قطعه «خلیج فارس» را با همراهی مردم و بدون اجرای ارکستر خواند و بلافاصله قطعه «ایران» به‌عنوان حسن ختام این کنسرت اجرا شد که مورد استقبال زیاد هواداران قرار گرفت.


در هنگام معرفی اعضای ارکستر توسط روزبه نعمت الهی ، بازار گرفتن عکس سلفی نوازندگان باهم روی سن نیز داغ بود و حتی خود نعمت الهی در هنگام خواندن ترانه «دریا» با مخاطبان در سالن عکس سلفی گرفت.


داریوش بیژنی دلیوند (کلارینت) ، حسن فراهانی (ترومپت) ، حسین شریفی (ترومبن) ، مهدی جوانبخت (ویولن) ، دانیال جورابچی (ویولن) ، آرمین قضاتی (ویولن) ، امین زمانخان (ویولن) ، ماکان خویی نژاد (ویولن) ، شاهرخ گلچین معانی (دیجیریدو) ، داود اریکه (ساکسیفون) ، مجتبی شفیعی (پرکاشن) ، گقارد آزاریان (گیتار الکتریک) ، سینا ذکایی انصاف (فلوت) ، محمدجواد جوهری (گیتار) ، سعید جامع الصنایع (درامز) ، فرهاد رستمی (گیتار) ، پوریا ربانیان (کاخن) ، مژگان ابوالفتحی (کوزه) ، حامد بی نیاز (کیبورد) ، حسین دهقانی محمد آبادی (گیتار باس) ، پریسا کاشفی صابری (کمانچه) و روح الله کبیری (بوزوکی) اعضای ارکستر روزبه نعمت الهی در این کنسرت را تشکیل دادند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: اشکان آزادبخت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه