ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵

روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شود

در متن پیام تبریک هیات مدیره مجمع صنفی ناشران و تهیه كنندگان موسیقی و آثار شنیداری آمده است

روش منطقی‌تری در حوزه صدور مجوزها در پیش گرفته شودریتم نو: هیات مدیره مجمع صنفی ناشران و تهیه كنندگان موسیقی و آثار شنیداری با انتشار پیام تبریکی خطاب به مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد از وی خواستار ارائه روشی منطقی تر در حوزه صدور مجوزها و دیگر فعالیت های این نهاد دولتی در مواجه با فعالان عرصه موسیقی شدند.




«جناب آقای طالبی، انتصاب شما را به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار مهربان آرزومند تعالی و توفیق جنابعالی در این عرصه مهم و ارزشمند هستیم.


امیدواریم با اتکا به تجربه گران قیمت حضور چند ماهه در سمت سرپرستی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایطی بهتر و منطقی در حوزه برخورد شورای ممیزی با آثار موسیقایی و صدور مجوزها فراهم شود.


بدون تردید ایجاد روندی قانون مند در تصمیم گیری شوراها، موجب رشد و اعتلای هنر موسیقی در سایه تلاش روزافزون هنرمندان و تولیدکنندگان این صنف خواهد شد، بنابراین با توجه به شناخت مطلوبی که از فضای موجود طی ماه های گذشته به دست آمده، این امید وجود دارد که نهاد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوران مدیریتی شما موفقیت های چشمگیری داشته باشد.


هیات مدیره مجمع صنفی ناشران و تهیه كنندگان موسیقی و آثار شنیداری»



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه