ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵

رونمایی از آنونس مستند «دره ستارگان» در آستانه تولد شهرداد روحانی

ریتم نو: در حالی از آنونس فیلم « دره ستارگان » که مستندی از زندگی و آثار شهرداد روحانی است رونمایی می‌شود که قرار است ششم خرداد ماه، همزمان با سالروز تولد روحانی اکران خصوصی این فیلم ساعت هشت در سالن اصلی پردیس چارسو با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان برگزار شود.

Rouhani-Shahrdad-Ritmeno-5




کارگردانی این فیلم بر عهده الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی است. در این اثر چهره‌های مطرح هنری دیدگاه‌شان را در مورد شهرداد روحانی و آثار او مطرح می‌کنند. در «دره ستارگان» آنا نعمتی به عنوان مجری حضور داشته است و گویندگان آن عبارتند از پیمان معادی، مهناز افشار، مهتاب کرامتی، حبیب رضایی و نیوشا ضیغمی.


در این مستند چهره های مطرح دیگری نظیر جمشید مشایخی، دکتر مصطفی کمال پورتراب، دکتر اکبر عالمی، فاطمه معتمدآریا، حجت الله شکیبا، رامبد جوان، پیمان معادی، هنگامه قاضیانی، بیژن بیرنگ، علیرضا عصار، ناصر چشم‌آذر، فردین خلعتبری، نادر مشایخی، علی بیرنگ و مهدی مهدوی‌کیا و مهراوه شریفی نیا نیز جلوی دوربین آمده‌ اند.


محمد پورقربانعلی، مهدی اصلانی و حسن اصلانی در مقام فیلمبردار با این گروه همکاری داشتند و تدوین کار بر عهده سیامک مهماندوست بوده است. کار ترکیب و طراحی صدا را نیز حسین ابوالصدق بر عهده داشته و تصحیح رنگ را سامان مجدوفایی انجام داده است. سعید عباس اصفهانی، پیام ایرایی، سید محمدحسین ساداتیان هم عکاسان پروژه به شمار می‌رفتند و کار صدابرداری استودیو هم بر عهده امید نیک بین و کامبیز احمد پوری بود.




منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه