ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴

زمزمه «سوغاتی» و شیطنت برخی سایت‌ها دردسرساز شد/ توضیحات رضا صادقی

ریتم نو: رضا صادقی همانند دیگر خوانندگان از طریق کانالی در تلگرام با دوستدارانش در ارتباط است. وی شب گذشته در همین کانال قسمتی از قطعه « سوغاتی » را برای هوادارانش با گیتار خواند و این قطعه که به گفته خود رضا صادقی زمزمه ی شبانه او بوده ، بعد از دست به دست شدن به بعضی از سایت‌های دانلود موسیقی رسیده و با شیطنت این سایت‌ها؛ عنوان آهنگ جدید رضا صادقی معرفی شده است که این امر باعث ایجاد سوتفاهم  و ناراحتی برای شاعر این اثر شد و در پی این اتفاق ، اردلان سرفراز ضمن متهم کردن رضا صادقی به نابلد بودن؛ وعده پیگیری از وزارت ارشاد را توسط برادر و وکیل خود داد.
رضا صادقی رضا صادقی

پس از عکس العمل این شاعر ، رضا صادقی طی بیانیه ای اعلام کرد : «بعضی از قطعات خاطره ساز هستند و انسان با این آهنگ‌ها بزرگ  و عاشق می‌شود و زندگی می‌کند. من هم مانند همه. امروز صبح از طریق یکی از دوستانم شنیدم استاد سرفراز من را سارق دانسته‌اند. اما اگر من این قطعه را به طور حرفه‌ای خوانده بودم ، حرف ایشان کاملا متین بود ولی واقعا این اتفاق نیفتاده است و من فکر می‌کنم که به استاد سرفراز اطلاع رسانی اشتباه شده است. متاسفانه بعضی از این سایت‌ها خواندن آهنگ سوغاتی من که به صورت زمزمه وار در تلگرام فرستاده شده را به عنوان آهنگ جدید من معرفی کردند که واقعا اینگونه نیست.»


رضا صادقی افزود : «در این جریان برای من فقط لحن صحبت‌های استاد اردلان سرفراز عجیب بود اما ایشان استاد عزیزی هستند و من جلوی ایشان سرم پایین است. البته این لحن استاد در مورد من یک افتخار محسوب می‌شود. ای کاش بزرگان ما کمی بزرگانانه‌تر به این ماجرا نگاه کنند اما باز هم اگر این موضوع خاطر ایشان را رنجانده است ، از ایشان عذرخواهی می کنم بماند که در شان چنین بزرگانی نیست که این طور صحبت کنند ؛ این بزرگان نباید از بزرگی کم شوند چون آن وقت کسانی مثل من که نوپای جهان موسیقی هستیم ، شکسته می شویم.»


گفتنی است؛ این قطعه به دفعات زیاد توسط افراد دیگر در جمع های خصوصی و ... خوانده شده است و حتی در سایت‌های چون یوتیوب و آپارات نیز به اشتراک گذاشته شده است.



منبع: ریتم نو


نویسنده: حمیدرضا پیرمحمدی

برچسب ها: رضا صادقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه