ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

سالار عقیلی در تالار وحدت روی صحنه رفت

سالار عقیلی به همراه گروه موسیقی «مولانا» به سرپرستی و آهنگسازی «محمد جلیل عندلیبی» روزهای 8 و 9 اردیبهشت‌ماه سال جاری در تالار وحدت روی صحنه رفت.
 


کنسرت سالار عقیلی در دو شب آغازین آن هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه ساعت 21 با همراهی گروه مولانا برگزار شد


در این کنسرت، بخش‌هایی از آلبوم میهن که اسفندماه سال گذشته به آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی و با صدای سالار عقیلی منتشرشده بود به‌علاوه ساز و آواز و قطعاتی دیگر اجرا شد.


بخش اول این اجرا، بداهه‌نوازی تار و تنبک در شور و ابوعطا (استاد امیرحسین رضا و سالار عندلیبی) و بخش دوم شامل پیش‌درآمد شوشتری (در سفر)، بداهه‌نوازی درآمد شوشتری و ورود به اصفهان، تصنیف صبوحی‌زدگان (شعر مستوره کردستانی)، ساز و آواز بیات راجع و ورود به دشتی، تصنیف میهن‌ای میهن (شعر ابوالقاسم لاهوتی)، ساز و آواز دشتی و فرود به شور، تصنیف وطنم خوش‌تر (شعر محمد جلیل عندلیبی، برداشتی از مستوره کردستانی)، ساز و آواز شور و ورود به اصفهان و تصنیف در این عشق بمیرید (شعر مولانا) بود.



محمد جلیل عندلیبی (سرپرست، آهنگساز و نوازنده سنتور)، سالار عقیلی (خواننده)، امیرحسین رضا (تار)، جابر اطاعتی (کمانچه)، سانوا عندلیبی (عود)، سالار عندلیبی (تنبک)، فرهاد عندلیبی (دف) و آراس رجبی (نی) در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.



منبع: ریتم نو


عکس: عرفان زاده سلطان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه