ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

ستاره قطبی زمستان تالار وحدت را گرم کرد

ریتم نو - گروه ستاره قطبی (پلاریس) بعد از چندین ماه دوری در اولین پنجشنبه، آخرین ماه سال در تالار وحدت به روی استیج رفت.
 


این گروه که متشکل از بانوان جوان موزیسین است، تاکنون تعداد بسیاری اجرا برای بانوان ایرانی برگزار کرده است و مخاطبان خاص خود را دارد.


نوازندگان یک‌به‌یک به روی استیج آمدند و پشت ساز خود قرار گرفتند و موسیقی پلاریس را نواختند. سحر دزواریی نوازنده درامز و گیتار اسپانیش، سپیده ایلچی نوازنده گیتار باس، مهرناز دبیرزاده  نوازنده پرکاشن و داربوكا و كاخن و دايره و دف و تنبک ، آرمیتا فهیمی  نوازنده گیتار الکتریک، پرنا کوه گیوی  نوازنده گیتار اسپانیش، آوا منبری  نوازنده کیبورد، پگاه ابراهیم  نوازنده ویلن،  سارا پارسائی  نوازنده فلوت، ثمیلا تحولداری نوازنده ساکسوفون، شانیا شهریاری نوازنده ترمپت به سرپرستی بهار ایلچی نوازنده پیانو اعضای گروه پلاریس هستند.


این گروه 4 خواننده نیز دارد که به زبان‌های مختلف برای تماشاگران برنامه اجرا می‌کنند. نگین رشیدی، کیانا کرمانیان و مینا دریس و مهشید مولایی خوانندگان این گروه هستند. ازجمله سورپرایزهای این اجرا خوانندگی بهار ایلچی سرپرست گروه بود که قطعه «آلبوم» را اجرا کرد و در طول مدت اجرا عکس‌های خاطره‌انگیز گروه نمایش داده شد.


تماشاگران در تمام طول مدت اجرا با گروه همراهی کردند. باوجوداینکه گروه ستاره قطبی هیچ موسیقی منتشر نکرده است اما استقبال مخاطبان از اجراهای این گروه بی‌نظیر است.


این کنسرت به همت موسسه فرهنگی – هنری «آوای باران» و تهیه‌کنندگی مریم فلاحی برگزار شد. علی افشار تهیه‌کنندگی گروه و پوریا پیرزاده تنظیم‌کنندگی قطعات را بر عهده داشتند.



منبع: ریتم نو

برچسب ها: کنسرت ستاره قطبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه