ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴

سعید عرب : کم کار نیستم!/ انتشار آلبوم جدید تا پایان امسال/ تیتراژ خوانی و پخش موزیک ویدیو

ریتم نو : سعید عرب خواننده جوان و خوش‌صدای موسیقی پاپ ، این روزها در تدارک تولید آلبوم جدیدش است و تا پایان سال آن را روانه بازار موسیقی می‌کند.
مصاحبه سعید عرب و خبر از انتشار آلبوم جدید سعید عرب

ایشان در گفتگو با خبرنگار سایت «ریتم نو» در مورد علت کم‌کار شدن خود در عرصه موسیقی گفت : « شاید به خاطر تنوع زیاد در فضای موسیقی است که ما را نمی‌بینند وگرنه بنده اصلاً کم‌کار نشده‌ام. خواننده‌ای داریم هفته‌ای یک کار منتشر می‌کند اما من هر یک یا دو ماه یک‌بار ، کار جدید منتشر می‌کنم و به نظرم اصلاً کم‌کاری نداشتم.»


سعید عرب در مورد انتشار آلبوم جدید خود گفت : «در حال حاضر دیگر تک آهنگ کار نخواهم کرد و فعلاً مشغول ضبط آلبوم جدیدم هستم که انشا الله ظرف دو یا سه ماه آینده منتشر خواهد شد. در این آلبوم تاکنون حسین سالاری مقدم ، علی حسین زاده و انوشیروان تقوی با ما همکاری داشته‌اند. این آلبوم از 10 قطعه تشکیل‌شده که قطعاً دو و یا سه قطعه که مخاطبان شنیده‌اند را هم در آلبوم قرار می‌دهیم. فضای آلبوم هم تقریباً شاد است و 4 قطعه شاد ، دو یا سه قطعه اسلو و همچنین یک و یا دو قطعه دوچهارم را در این آلبوم خواهیم داشت و باید ببینیم که موردپسند مردم قرار خواهد گرفت یا خیر.»


خواننده قطعه معروف «مهربونم» همچنین در مورد کارهای آینده خود توضیح داد : «در حال حاضر در تدارک تولید چند موزیک ویدئو و همچنین خواندن چند تیتراژ برای شبکه‌های سیما هستیم که تمامی این کارها به‌زودی منتشر خواهد شد.»


سعید عرب در پایان از برگزاری تور کنسرت‌های خود خبر داد و افزود : «صد در صد در تدارک برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور هستیم که هم‌اکنون مراحل مجوز را طی می‌کند و انشا الله به‌زودی تاریخ و مکان دقیق اجراها را اعلام خواهیم کرد.»


منبع: ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
برچسب ها: سعید عرب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه