ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۵

سعید علیپوریان: سعی کرد‌ه‌ام موسیقی فاخر را به مخاطب ارائه دهم

ریتم نو –  سه‌شنبه 29 تیرماه نشست خبری آلبوم اولین نگاه با حضور سعید علیپوریان ، بهنام شهرکی آهنگساز و وحید فرجی برگزار شد.


ریتم نو –  سه‌شنبه 29 تیرماه نشست خبری آلبوم اولین نگاه با حضور سعید علیپوریان ، بهنام شهرکی آهنگساز و وحید فرجی برگزار شد.


سعید علیپوریان در ابتدای این نشست خبری عنوان کرد : «این آلبوم حدود یک سال و نیم زمان برد و در آغاز به پخش چند تک آهنگ پرداختم که قطعات «پاییزو» و «کنار تو» میان آن‌ها بود. پس‌ازآن تلاش کردم کارها را در قالب یک مجموعه منتشر کنم که در ابتدا بیست‌ودو قطعه بود و سپس با همفکری آقای شهرکی و آقای فرجی تعداد قطعات به 13 اثر رسید و درنهایت این آلبوم منتشر شد. ازنظر من این آلبوم نه بازاری است و نه شنونده خاص دارد. این آلبوم دلی و به‌نوعی سلیقه من در دنیای موسیقی است. از برآیند این آلبوم فعالیتم را ادامه می‌دهم.»


پس از صحبت‌های خواننده آلبوم بهنام شهرکی گفت: «در این آلبوم سعی شده مجموعه‌ای از سبک‌های متفاوت مانند شش و هشت ایرانی، راک، پاپ را در کنار هم بچینیم و بازخورد آن را در بازار ببینیم. من نیز سعی کرد‌ه‌ام کیفیت خیلی خوبی و به‌اصطلاح طعمی از موسیقی فاخر را به مخاطب ارائه دهم. موسیقی فاخر به نظر من آن موسیقی است که توجیه و تفکر پشت آن باشد. »


وحید فرجی رو به خبرنگاران و عکاسان گفت: «من و شما به‌نوعی همکار هستیم و می‌دانم خیلی وقت‌ها زحمت‌های شما دیده نمی‌شود. در این آلبوم سعی کردم با ساخت تیزر به این آلبوم کمک کنم و دو ویدئو هم آماده انتشار داریم. با این آلبوم در مارکت نباید جنگید. »


سعید علیپوریان در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضورش به‌عنوان ترانه‌سرا و آهنگساز در کنار خوانندگی افزود: « من یک شنونده حرفه‌ای موسیقی هستم در ابتدای کار و ازنظر هزینه شرایط به‌نوعی بود که باید خودم کار می‌کردم، اما فکر می‌کنم خداوند نیز هنر ترانه و آهنگسازی را به من داده است و من هم نمی‌خواهم از ترانه‌سرایی و آهنگسازی فاصله بگیرم، چراکه من یک خواننده‌ام. در ادامه هم سعی می‌کنم با بهتر شدن ارتباطاتم با دیگر هنرمندان نیز کارکنم.»


وی افزود: «موسیقی در کشور ما تشویق نشده است. گاهی به گوشم می‌رسد صداوسیما ساز نشان می‌دهد. در ژانر شناسی عمر کوتاهی داریم و شنونده‌ها متأسفانه موسیقی را برای خودش گوش نمی‌دهند. در این آلبوم سبک‌های مختلفی وجود دارد تا شنونده‌های مختلف را به خودم جذب کنم. راک شنیدن به‌تازگی جذاب شده است و برای من امتیاز خوبی است.»


بهنام شهرکی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:«  شنونده‌های ما کم‌حوصله‌اند و شرایط دنیا شنونده‌ها را کم‌حوصله کرده است. خیلی وقت‌ها نمی‌دانیم شنونده به دنبال سبک هست یا نه. موسیقی‌هایی که وارد کشور شده با پایه موسیقایی مردم فاصله داشته  است. تمام سبک‌ها ایرانیزه می‌شوند و به گوش مخاطب می‌رسد.»


خواننده این آلبوم در انتها و در شرح فعالیت‌هایش برای آینده نیز افزود: «برنامه‌ریزی برای آینده دشوار است چراکه ما در کشور مشکل برنامه‌ریزی داریم، اما من در ادامه سعی دارم به انتشار تک آهنگ بپردازم و به‌زودی کارهای جدیدم در بازه‌های زمانی مشخصی منتشر خواهد شد.»


وی همچنین در خصوص برگزاری کنسرت نیز ادامه داد: «برای کنسرت در حال حاضر فکر می‌کنم به لحاظ جذب مخاطب آمادگی برگزاری برنامه ندارم، چراکه ازلحاظ سن حرفه‌ای جوان هستم. هر زمان حس کنم می‌توانم هفتاد درصد سالن را پرکنم بدون شک و باکمال میل کنسرت خود را برگزار می‌کنم.»



منبع: ریتم نو


عکس: دنیا گردینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه