ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

سنتانا: ما می تونستیم بترکونیم!

ریتم نو: زمانی که چراغ های شهر خاموش می شوند و نورخورشید به خلیج می تابد، موسیقی خوب هم حاصلش می شود. هرچند زمانی که مسابقه ی Super Bowl در استادیوم لِوی در سانتاکلارا برگزار شد خبری از موسیقی حومه‌ی خلیج نبود. به جای آن، NFL شاهد حضور کلدپلی (Coldplay) از بریتانیا، برونو مارز (Bruno Mars) از هاوایی و بیانسه (Beyonce) از تکزاس برای هنرنمایی بود.

photo_2016-02-11_23-55-36




کارلوس سنتانا (Carlos Santana) این ماجرا را به فیسبوک خود کشانده تا مسئولین NFL را به خاطر آنچه عنوان می کند که در این مراسم باید "موسیقی زنده ی واقعی" بروی صحنه برود و نبود هنرمندانی از خود خلیج به چالش بکشد. او در فیسبوکش نوشت:


"احساس می‌کنم که مجبورم به شما یادآور شوم؛ مراسم میان برنامه بایستی شامل هنرمندان برجسته‌ی همان حومه باشد تا جهانیان دوست داشته باشند اجرا را ببینند. گروه‌هایی مثل Metallica, Steve Miller, Journey  و ارادتمند شما (اشاره به خودش). ما می تونستیم در این اجرا بترکونیم تا مردم حومه‌ی خلیج سن فرانسیسکو به ما ببالند."


هرچند گروه متالیکا (Metallica) شب قبل از این مراسم  در AT&T Park اجرایی را به روی صحنه برد و در کنار دوست دارانش شب خوبی را کمی دورتر از محل برگزاری Super Bowl داشتند. گروه همچنین با دست‌اندرکاران مراسم نیز یک شوخی را به راه انداختند و از هشتگ #TooHeavyForHalftime (به معنای آنکه موسیقی‌شان برای مراسم میان دونیمه بیش‌ازحد سنگین است) استفاده کردند.


گروه جِرنی (Journey) هم با انتشار نامه‌ی سنتا Santana در صفحه‌ی فیس‌بوکشان از وی قدردانی کردند و نوشتند: "ممنونیم کارلوس, و بله ما می ترکوندیم!"



منبع: ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

برچسب ها: کارلوس سنتانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه