ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

سنگ‌قبر مزار«شاهرخ پورمیامین» را بدون اجازه ما برداشتند 

ریتم نو - خانواده نوازنده سرشناس موسیقی پاپ با مراجعه به مزار شاهرخ پورمیامین با اتفاقی عجیب رو به رو شدند که سنگ مزار این هنرمند به نام فرد دیگری تغییر یافته است.

+ فرمان فتحعلیان: برای مدیران هنری این مملکت متاسفم


Shahrokh-Poormiamin-rip-1




شهرام پورمیامین (برادر شاهرخ پورمیامین) در این باره می‌گوید: «خانواده به محل مزار شاهرخ رفته اند و در اتفاقی باور نکردنی متوجه تغییر سنگ مزار شاهرخ شده اند. سنگ مزار شاهرخ به شکلی نامحترم در بخ دیگری از بهشت زهرا پرت شده بود و ظاهرا فرد دیگری را در طبقه فوقانی مزار شاهرخ دفن کرده‌اند و به همین دلیل سنگ مزار شاهرخ بدون اجازه خانواده تغییر داده شده است.»


او می افزاید: «خانواده با دیدن این ماجرا به شدت متاثر شده اند و باور این اتفاق برای ما واقعا سخت است که چرا باید این موضوع تا این حد نامحترم اتفاق بیفتد. پیگیر قانونی این ماجرا هستیم و قطعا این بی حرمتی را پیگیری خواهیم کرد.»


دراین بین فرمان فتحعلیان نیز گفت: «باید به حال مدیران هنری این مملکت تاسف خورد. هنرمندی که سالها برای موسیقی این کشور زحمت کشیده، اینگونه سنگ مزارش را می شکنند و به گوشه ای پرت می کنند. من نمیدانم دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که این مدیران کمی به خود بیایند و در برابر این اتفاقات پیگیر امور باشند.»


فتحعلیان افزود: «من و خانواده پورمیامین به هیچ عنوان درباره فرد دفن شده در طبقه فوقانی مزار شاهرخ گلایه ای نداریم ولی موضوع رعایت نکردن حرمت این موزیسین است که با بی احترامی فراوان، این رفتار در قبال او و خانواده اش رخ داده و تا انتهای این موضوع پیگیری قانونی خواهم کرد.»


گفتنی ست «حسن علیزاده» (برادر حسین علیزاده، فیلمساز و منتقد سینمایی) فردی ست که در روزهای گذشته در محل طبقه فوقانی مزار شاهرخ پورمیامین در قطعه نام آوران دفن شده است.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه