ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴

سونامی درراه تهران متوقف شد

ریتم نو : « سونامی درراه تهران متوقف شد ...!!! » این شاید بدترین خبری بود که هواداران مهدی مقدم خواننده جوان و خوش‌صدای موسیقی پاپ شنیدند.هوادارانی که پس از 10 سال ، منتظر اجرای زنده خواننده محبوب خود بودند که ناگهان باخبر لغو این کنسرت مواجه شدند.


متأسفانه در پی حادثه تلخی که در منا برای عده‌ای از هموطنان رخ داد ، رهبر معظم انقلاب سه روز عزای عمومی اعلام کردند و تمامی کنسرت‌های سراسر کشور به مدت سه روز لغو شد.

به همین دلیل مجید پیرایش ، مدیر برنامه‌های مهدی مقدم طی نامه‌ای از مردم و هواداران این خواننده عذرخواهی کرد :<<ضمن تشکر از مساعدت‌ها و همکاری‌های دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اماکن نیروی انتظامی علیرغم صدور مجوزهای مربوطه ، نظر جمعی برگزارکنندگان بر این شد که به احترام شهدای منا و مکه مکرمه ، کنسرت پنجم مهر لغو گردد.لذا ضمن عذرخواهی از هواداران و دوستانی که اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند اعلام می‌گردد که می‌توانند وجه خود را از مراکز فروش و یا شرکت ققنوس باز پس گیرند.قابل‌ذکر است با توجه به پر بودن تمامی سالن‌های کنسرت تهران قبل از ایام محرم ، در صورت مهیا شدن سالن ، تاریخ مجدد کنسرت به اطلاع خواهد رسید.>>

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

 
برچسب ها: ریتم نو مهدی مقدم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه