ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

سو استفاده از نام "محسن چاوشی"

ریتم نو : ساعاتی پیش قطعه ای به نام «زمستون دنیا» به عنوان جدیدترین تک آهنگ محسن چاوشی به همراه سعید سلیمانیان در سایت های موسیقی پخش شد که این خواننده بلافاصله نسبت به پخش این آهنگ واکنش نشان داد.


این بار اولی نیست که از نام یک خواننده و احساسات طرفدارانش سو استفاده می شود. اتفاقی که در ماه های اخیر برای چند تن از هنرمندان خوش نام حوزه موسیقی رخ داده و متاسفانه تا کنون با برخورد جدی مسئولین امر مواجه نشده است این بار حواشی را برای محسن چاوشی خواننده پرطرفدار و محبوب موسیقی پاپ به وجود آورده است .

محسن چاوشی که در حال آماده کردن آلبوم جدید خود با نام «امیر بی گزند» است ، به یکباره با خبری عجیب مواجه شد و سعید سلیمانیان با سوءاستفاده از نام وی ، اقدام به پخش قطعه ای به نام «زمستون دنیا» کرد که همین کار باعث غافلگیری وی و طرفدارانش شد.

محسن چاوشی با انتشار متنی در صفحات مجازی خود از پیگیری قضایی درباره این سوءاستفاده هنری و غیراخلاقی خبر داد.چاوشی در صفحات مجازی خود نوشت : « قطعه اي كه با نام محسن چاوشي و همخواني فرد ديگري منتشر شده است متعلق به محسن چاوشي نيست. اين سو استفاده از نام محسن چاوشي پيگيري خواهد شد.»

منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه