ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

سیزدهمین دوره کارگاه ترانه یغما گلرویی و حسن علیشیری برگزار می‌شود

ریتم نو: سیزدهمین دوره کارگاه ترانه یغما گلرویی و حسن علیشیری پس از هشت ماه با همکاری نشر ایجاز برگزار می‌شود.


ریتم نو: سیزدهمین دوره کارگاه ترانه یغما گلرویی و حسن علیشیری پس از هشت ماه با همکاری نشر ایجاز برگزار می‌شود.



یغما گلرویی و حسن علیشیری پس از تقریباً چهار سال همکاری در زمینه برگزاری کارگاه‌های ترانه، سیزدهمین دوره این کارگاه‌ها را در نیمه دوم خردادماه و تیرماه سال جاری برگزار می‌کنند.


با توجه به استقبالی که از دوره‌های پیشین این کارگاه ترانه شده، اولویت حضور در سیزدهمین کارگاه ترانه یغما گلرویی و حسن علیشیری با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام کنند.


در این کارگاه، هنرجویان با مبانی ترانه‌سرایی، مضمون‌پردازی، تصویرسازی، ترانه‌سرایی بر اساس ملودی، آشنایی با ترانه پیش رو معاصر، آشنایی با ترانه جهان، تحلیل و نقد محتوی و ساختار ترانه‌ها در فضایی کارگاهی آشنا می‌شوند.


کارگاه ترانه یغما گلرویی و حسن علیشیری در جهت ثمر نشاندن استعدادهای پنهان هنرجویان علاقه‌مند و گسترش توانمندی‌های موجود ترانه‌سرایان جوان بوده است.


این کارگاه از هفته سوم خرداد تا آخر تیر در هشت جلسه و در روزهای چهارشنبه (از ساعت 17 تا 20) یا پنجشنبه‌ (از ساعت 15 تا 18) برگزار خواهد شد.


شایان‌ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام عدد 1 را به 30004314000046 ارسال کنند و یا از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09391130065 پرسش‌های خود را مطرح نمایند.


منبع: ریتم نو
نویسنده: مریم رفایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه