ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

شب تند کولی‌ها در تالار وحدت

ریتم نو – اعضای گروه کولی‌ها با حضور پل ره‌یس نوازنده (خواننده اسبق گروه جیپسی کینگز) در تالار وحدت طی شش سانس روی صحنه رفتند.


پنج نوازنده گیتاریست جلوی استیج آمدند و پشت میکروفن‌ها قرار گرفتند تا یک نوازنده گیتاریست به همراه درامر و نوازنده سازهای کوبه ای در پشت سر آن‌ها شروع به نواختن کند.
قطعه UN AMOR به‌عنوان نخستین انتخاب گروه و در ادامه قطعه‌ی LA DONA اجرا شد تا سومین انتخاب کولی‌ها قطعه‌ی محبوب AMOR MIO باشد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان ایرانی مواجه شد چراکه این قطعه‌ی یکی از محبوب‌ترین قطعات گروه معروف جیپسی کینگز در ایران بود و شاید اگر این گروه از محبوبیت قطعه‌ی AMOR MIO خبر داشت آن را به‌عنوان قطعات اولی انتخاب نمی‌کرد.
در این برنامه قطعات دیگری چون MY WAY، ABLA ME، ARAJUEZ، AVE MARIA، LA QUERO، VAMOS A BALLAR، PENA PENITA،   ARANQUEZ، BEM BEM MARIA، LA QUERO، BAILAME و ...  به اجرا درآمد که پای‌کوبی مخاطبان را به همراه داشت.
این کنسرت با حضور 7 عضو گروه کولی‌ها به اجرا درآمد که همایون نصیری به‌عنوان نوازنده سازهای کوبه ای آن‌ها را در این اجرا همراهی می‌کرد که پیش‌ازاین خبر از حضور 9 عضو گروه کولی‌ها رسیده بود اما به دلایلی که اعلام نشد 7 عضو در این کنسرت حضور داشتند.
این گروه در اجرای برخی قطعاتشان از حاضران می‌خواستند که با کف زدن آن‌ها را در اجرای هرچه بهتر قطعات همراهی کنند و شاید در اجرای هر قطعه بارها این خواسته‌شان را مطرح می‌کردند چراکه اکثر حاضران در سالن به‌جای همراه شدن با اجرا، صرفاً به فیلم‌برداری با گوشی‌های همراهشان می‌پرداختند.
در قسمت‌های معرفی اعضای گروه نبود مترجم در کنارشان بیش از هر چیزی احساس می‌شد چراکه مخاطبان حاضر در سالن متوجه اسامی و بعضاً صحبت‌های آن‌ها نمی‌شدند و از طرفی نبود بروشور برای این کنسرت بیش از هر چیزی احساس می‌شد چون مخاطبان آشنایی با گروه کولی‌ها نداشتند و فقط اسم پل ره‌یس عضو سابق گروه معروف جیپسی کینگز آن‌ها را به تالار وحدت کشانده بود.
این کنسرت درنهایت با اجرای مجدد یکی از قطعات گروه به پایان رسید اما بااین‌حال، زودتر از دیگر اجراهای تالار وحدت به پایان رسید چراکه گروه به دلیل برگزاری سه سانس اجرا در یک روز مجبور به اجرای قطعات بدون وقفه شدند و زمانی که هر سانس به اتمام می‌رسید، تماشاگران سانس بعدی وارد سالن می‌شدند تا بلافاصله با مستقر شدن در جایگاهشان اجرا آغاز شود.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده و مشارکت موسسه‌ای به نام «پرشیا فیلم» به مدیریت شاهرخ بحر العلومی در تاریخ‌های 23 و 24 مردادماه طی شش سانس برگزار شد.

Gipsy Kings (1)



منبع: ریتم نو
عکاس : امین باقری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه