ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

شب خودمانی گروه «نیوش»

گروه نیوش به خوانندگی سروش قهرمانلو و آهنگسازی گروه نیوش جمعه‌شب در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و به اجرای قطعاتش پرداخت.


به گزارش خبرنگار ریتم نو، کنسرت ۸ اردیبهشت‌ماه گروه نیوش ساعت ۲۱ برای علاقه‌مندان به موسیقی تلفیقی در حالی برگزار شد که حاضران در فضایی خودمانی به تماشای اجرا نشستند.


این کنسرت با هم‌نوازی سه‌تار و قلم نی آغاز شد و در ادامه قطعات «شوریده» (بیا بیا) با شعری از مولانا، «سقف ميريزد» با شعری از کامران رسولزاه، «خاطرم  در آتش است» (بی‌کلام)، «شهريار جان» با شعری از عماد خراسانی، «كينه» با شعری از حافظ ایمانی، «سنگ خارا» با شعری از معینی کرمانشاهی و آهنگسازی تجویدی، «بيگاهان» (بی‌کلام)، « هم مستيم و هم قلاش» با شعری از شاه نعمت‌الله ولی، «انار» با شعری از حافظ ایمانی، «صداي قلب» با شعری از گروس عبدالملکیان و «ختنستان» با شعری از حافظ ایمانی اجرا شد که آهنگسازی تمامی قطعات را گروه نیوش بر عهده داشت و در بخشی مخاطبان شاهد تک‌نوازی پیانو «کیکاووس مختاری» بودند.


از نکات قابل‌توجه این اجرا فضای خودمانی حاکم بر سالن بود که کمتر در اجراهای تلفیقی دیده می‌شود و اعضای گروه نیوش با تسلط بر روی اجرایشان توانستند شبی خاطره‌انگیز را برای مخاطبانشان رقم بزنند.


مخاطبان گروه نیوش که در این کنسرت پس از دو ساعت اجرا، همچنان پرانرژی بودند و با اتمام کنسرت، سالن را ترک نکردند با آکاردئون نوازی کیکاووس مختاری غافلگیر شدند و به همخوانی با سروش قهرمانلو پرداختند و با چهره‌هایی سرشار از شادی و احساس رضایت سالن خلیج‌فارس نیاوران را ترک کردند.


 در این کنسرت، آرش قهرمانلو سرپرست و افکتور صوتی خوشنویسی، سروش قهرمانلو خواننده و نوازنده‌ی سه‌تار و سه‌تار الکتریک و کیکاووس مختاری نوازنده پیانو و سینتی سایزر و رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده اعضای اصلی گروه و ستار خطابی نوازنده دف،دمام،کوزه و تنبک، کیخسرو مختاری نوازنده کمانچه از گروه پالیز و سروش عمومی نوازنده درام، علی آقایی نوازنده گیتار باس، مازیار رشتی پور، گیتار الکتریک  موسیقی نواختند.



منبع: ریتم نو


نویسنده: صبا شکوهمند


عکس: صبا شکوهمند


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه