ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

شب موسیقی کامکارها در نیاوران

ریتم نو – نخستین کنسرت «شب‌های موسیقی بارانا»، به اجرای گروه کامکارها اختصاص داشت و در حالی در کاخ نیاوران برگزار شد که حاضران روی استخر کاخ اختصاصی نیاوران به تماشای اجرا نشستند.

photo_2016-08-12_02-36-50




این کنسرت در دو بخش فارسی و کردی برگزار شد که در بخش اول قطعات «در طرب هوای تو»، «غم هجران»، «حجاب چهره جان» و منظومه مولانا  و در بخش دوم قطعات «آه سرد»، «گهواره»، «انار»، «میوه رنگارنگ»، «بگذار بروم»، «سودای عشق» و «کج کلاه من» به اجرا درآمد.


کنسرت گروه کامکارها، به دلیل استقبال مردم از قطعاتی چون «انار»، «بگذار بروم» و «کج کلاه من» با اجرای یک قطعه‌ی بیشتر به پایان رسید.


 شب‌های موسیقی بارانا از پنج‌شنبه‌شب 21 مردادماه با اجرای کامکارها آغاز شد و تا 29 مردادماه ادامه خواهد داشت و طبق اعلام مسئولین برگزارکننده، پنج درصد از فروش بلیت‌های این کنسرت به کودکان مبتلابه سرطان تحت حمایت محک و درصدی دیگر برای حمایت از موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در نظر گرفته می‌شود.


گفتنی است؛ این فستیوال توسط موسسه آفرینش هنر بارانا ، شرکت کار و اندیشه و با همراهی سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت اجراهای دیگر  شب‌های موسیقی بارانا می‌توانند به سایت www.miresi.ir مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو


عکس: ساقی جهانگیر سلطانی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه