ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

شب هیجان‌انگیز گروه «گره» برای طرفدارانش

گروه گره به خوانندگی شهروز گودرزی و هادی کیانی سه‌شنبه شب در حالی در سالن برج آزادی روی صحنه رفت که بلیت‌فروشی این اجرا با استقبال خوبی از سوی مخاطبان موسیقی راک مواجه شد و ظرف کمتر از 40 دقیقه تمامی بلیت‌های آن به فروش رسیده بود.


به گزارش ریتم نو، کنسرت گروه گره 5 اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن برج آزادی در یک سانس برگزار شد و اعضای این گروه با اجرایشان توانستند شب هیجان‌انگیزی را برای مخاطبانشان رقم بزنند.


اعضای گروه در این کنسرت به اجرای دو قطعه از ساخته‌های گروه به همراه قطعات پرمخاطب خارجی پرداختند و Are you lost? ، staring into space ، pull me under ، revolution is my name ، the sound of silence ، deliver us ، the pretender ، highway to hall ، creeping death ، rock you like a hurricane ، symphony of destruction ، lift me up ، Erotomania ، medley و ... ازجمله قطعات اجرایی شب گذشته گروه گره بود که قطعاتی از گروه‌ها و هنرمندانی چون  Dream Theater،  Andy Timmons،  AC/DC،  Metallica،  Scorpions، Megadeth و... را به سبک خودشان کاور کرده بودند.


اعضای گروه گره به خوانندگی شهروز گودرزی و هادی کیانی  را سهیل زرین کلک (گیتار)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)،  محمد نیک (بیس)، نوید رهبر (کیبورد) و بهزاد اشعاریی (درامز) تشکیل می‌دادند.


گفتنی است؛ کنسرت گروه گره به خوانندگی هادی کیانی و شهروز گودرزی برای یک‌شب دیگر تمدیدشده است و این گروه 8 اردیبهشت‌ماه نیز در یک سانس 20:30 در سالن برج آزادی روی صحنه خواهد رفت  که بلیت‌فروشی تمدیدی کنسرت اردیبهشت‌ماه گروه پس از شروع بلیت‌فروشی ظرف کمتر از یک ساعت به فروش رسید.



منبع: ریتم نو


عکس: عرفان زاده سلطان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه