ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۴

شب پرشور گروه سون در تالار وزارت کشور

ریتم نو : گروه سون به خوانندگی « آرش قنادی » ، « امیر قنادی » و « کیارش پوزشی » در روزهای هفتم و هشتم خردادماه سال جاری و پس از گذشت چهار ماه دوری از استیج تهران ، برای نخستین بار در تالار وزارت کشور بر روی صحنه رفتند و منتخبی از قطعات‌شان را به  همراه اجرای یک قطعه جدید به اجرا درآوردند .
شب پرشور گروه سون در تالار وزارت کشور شب پرشور گروه سون در تالار وزارت کشور

با پخش کلیپی از اجراهای پیشین گروه سون به همراه ریمیکسی از قطعات‌شان به کارگردانی «نعیم سریفی» کنسرت بزرگ گروه سون آغاز و با آمدن اعضای ارکستر و اعضای گروه سون قطعه « دوباره دلم گرفته » اجرا شد.
در ادامه گروه سون با همراهی ارکستر قطعات « باور »، « ستاره »، « خواهش »، « باتو می‌مونم »، « ادعا »، « نرو خواهش می‌کنم » ؛ « یه راهی پیش روم بذار » ، « اعتراف » ، « من بی تو میمیرم » ، « عشق من » و قطعه جدید « من عاشقت شدم » را اجرا کردند.
اعضای ارکستر متشکل از : بهروز علیاری(کیبورد و پیانو)، پژمان فرهمند(پرکاشن)، محمد رضوانی زاده(گیتار الکتریک، گیتار کلاسیک)، پیمان لطیفی(درامز)، احمد حضرتی(بوزوکی، گیتار الکتریک)، محمد زمانی خواه(کیبورد)، حمیدرضا نصراللهی(پرکاشن)، سعید حسن زاده(گیتار بیس)، حسین شریفی(ترومبون)، حسن فراهانی(ترومپت) و هادی جداری(ساکسوفون) بود.


حواشی


همچون دیگر اجراهای این گروه هنگام اجرای قطعه «ستاره» موزیک ویدیو آن از ال ای دی های سالن پخش شد و «آرش قنادی» این قطعه را غرورانگیرترین و پرافتخار ترین لقب داد و به معرفی‌شان به جامعه موسیقی توسط این آهنگ اشاره کرد.
گروه سون قطعه «من عاشقت میشم» را برای نخستین بار در این کنسرت با نوازندگی ساز پیانو «آرش قنادی» و همراهی نوازنده ویولن اجرا کردند که برای اجرای این قطعه آرش قنادی از پیانوی اختصاصی گروه سون که ساخته خودش است، رونمایی کرد.
از انتشار قطعه «با تو میمونم» هشت سال می‌گذرد اما این قطعه همچنان محبوب است و در اجرای این قطعه «حسن فراهانی» نوازنده ترومپت خودنمایی کرد.
قطعات «ستاره»، «با تو میمونم» و «دوست دارم»  در تمام مدت اجرا با همخوانی حضار همراه بود.
اجرای قطعه «دوست دارم» حسن ختام کنسرت برزگ گروه سون در تالار وزارت کشور بود.
این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری «آوای دوران» به تهیه ‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد.
چند سکانس از نگاه دوربین امین باقری
تقویم هنری ادامه