ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵

شرشربارون در کنسرت علی لهراسبی

ریتم نو – علی لهراسبی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت ها دوری از استیج سرانجام شامگاه پنجشنبه 4 شهریور ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت و پس از مدت ها دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشت.


علی لهراسبی که هم اکنون در تدارک تولید جدیدترین آلبوم خود است و به گفته وی پاییز امسال منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود ، در این کنسرت گلچینی از محبوب ترین قطعات آلبوم های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا کرد و شبی به یادماندنی را برایشان رقم زد.

در ابتدا و پس از پرشدن صندلی های سالن ، چراغ های سالن خاموش شد و سپس موزیک ویدئویی از معرفی اعضای ارکستر پخش شد و سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و قطعه «بیراهه ها» را نواختند و سپس علی لهراسبی در میان تشویق های بی امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با تسلط کامل اجرا کرد.

پس از پایان این قطعه لهراسبی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : « امیدوارم که یک شب بی نظیر را با یکدیگر بسازیم البته امشب کنسرت من کنسرت تک تک شما است و امیدوارم که امشب همین انرژی که الان دارید ، تا آخر کنسرت ده برابر شود.»

سپس قطعات «دلهره» و «دلنوازان» اجرا شد و پس از اجرای قطعه «دلنوازان» لهراسبی گفت : « واقعا این تیتراژ به سختی تولید شد و ترانه این تیتراژ را عبدالجبار کاکایی عزیز پس از نوشتن چندین ترانه سرودند و ملودی این کار را محسن یگانه عزیز ساخت و بهروز صفاریان تنظیم کرد.»

لهراسبی در ادامه قطعات هرشب ، بازم دوباره ، راهرو ، رهایی ، قلبم ، بنویس ، شرشربارون ، همه چیز اینجاست ، چشمامو می بندم و عشقه را اجرا کرد.

پس از اجرای قطعه «عشقه» و به دلیل اذان مغرب اعضای ارکستر چند دقیقه ای استراحت کردند و پس از اذان مغرب و با شروع پارت دوم کنسرت ، قطعه ریتمیک «تنها که میشی» اجرا شد و پس از پایان این قطعه ، امین قیاسی و محمد رجب زاده (پرکاشن) دقایقی به دونوازی پرداختند که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

در ادامه کنسرت قطعات حس غریب ، تب گریه ، من به تو حق میدم و فاصله ها اجرا شد.

امیر علیزاده (کیبورد و پیانو) ، مجید ترکاشوند (ساکسوفون) ، حسن فراهانی (ترومپت) ، حسین شریفی (ترومبن) ، سعید جامع (درامز) ، امین قیاسی و محمد رجب زاده (پرکاشن) ، بهروز میرزایی (گیتار) ، سیاوش مطلبی (گیتار الکتریک) ، حمید یزدان فر (گیتار باس) ، هادی جداری (کلارینت) ، سینا ذکایی (فلوت) و فربد یزدان فر (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد و پیانو) اعضای ارکستر علی لهراسبی را در این کنسرت تشکیل دادند.همچنین مجید کمالی ، علی مرادی ، بهناز حکیم ، صبا دلداده و مریم کی احمدی اعضای گروه کر را تشکیل دادند.

پویا امینی ، آرام جعفری ، هومن جوادی ، آقای شمسایی ، محمدرضا عیوضی ، حمیدرضا صمدی ، علی فرهنگی ، گرشا قباد ، امیرعباس گلاب ، امین قباد و تعدادی از بچه های توانبخشی شهید بهشتی شهر مشهد از جمله مهمانان سانس اول این کنسرت بودند.

قبل از اجرای قطعه «شرشربارون» ، لهراسبی یادی از مرحوم مرتضی پاشایی کرد و گفت : « قبل از این که این قطعه را اجرا کنیم ، می خواهم یادی کنم از کسی که خالق این قطعه بود.خیلی زود از بین ما رفت اما یاد و خاطرش همیشه در قلب تک تک ما باقی می ماند و خیلی دلم برایش تنگ شده است.» سپس حامد مختاری و مهدی شهبازی (گیتار) به عنوان نوازندگان مهمان لهراسبی را در این قطعه همراهی کردند.

هنگام اجرای قطعه «فاصله ها» لهراسبی از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.

گفتنی است ؛ این کنسرت به همت شرکت «سل فا» به مدیریت «یاسین طوسی» و تهیه کنندگی «مجید طوسی» برگزار شد.

 



منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
عکاس : امین باقری

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه