ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۵

شروع دوباره برنامه ساعت ۲۵/ وحید تاج مهمان برنامه شد

ریتم نو - برنامه موسیقی ساعت ۲۵ پنجشنبه این هفته بعد از یک وقفه چندماهه به روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

vahid-taj-7




در برنامه این هفته وحید تاج خواننده موسیقی اصیل ایرانی به‌عنوان مهمان در کنار امیرحسین مدرس مجری برنامه می‌نشیند و شاهد گپ و گفت آن‌ها خواهیم بود. در کنار حضور مهمان، گزارشی از پشت‌صحنه کنسرت وحید تاج، گزارشی از تمرین کنسرت مهدی یراحی و گفت‌وگو با این خواننده پاپ، گفت‌وگو تخصصی با استاد محسن کرامتی و بخش موسیقی فیلم و گریزی به آثار استاد مجید انتظامی از دیگر آیتم‌های برنامه این هفته ساعت ۲۵ است.


برنامه موسیقی ساعت ۲۵ که در چهارمین سال فعالیت خود قرار دارد  در سری جدید با نگاهی تخصصی‌تر به انواع گوناگون موسیقی‌ها و رصد اتفاقات و رویدادهای حوزه موسیقی و پخش مستندهایی برای معرفی هرچه بهتر بزرگان و هنرمندان این عرصه میهمان مخاطبان خود می‌شود.


گفتنی است؛ برنامه موسیقی ساعت ۲۵ هر هفته پنجشنبه‌شب ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به‌صورت زنده به روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود. عوامل و دست‌اندرکاران این برنامه، محمود محمودی تهیه‌کننده، حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی سردبیر، امیرحسین مدرس مجری، مسعود صنم مدیر تولید و تصویربردار، شیوا خورسند روابط عمومی، بردیا قاسمعلی و فرهاد غلامی تدوین و نیما قاسمعلی ویدیو گرافیست هستند.



منبع: ریتم نو

برچسب ها: وحید تاج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه