ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

شهاب صادقی پرانرژی‌ترین اجرای راک را روی صحنه برد

گروه موسیقی شهاب صادقی شب گذشته در حالی روی صحنه رفت که بلیت‌فروشی این اجرا با استقبال خوبی از سوی مخاطبان موسیقی راک مواجه شده بود.


به گزارش ریتم نو، نخستین کنسرت سال 96 گروه شهاب صادقی 31 فروردین‌ماه در سالن برج آزادی برگزار شد و طبق اعلام قبلی، اعضای گروه ۷ قطعه از آلبوم در حال ضبطشان را با تنظيم الکترو- هاردراک به اجرا درآوردند.


این گروه که پیش‌ازاین نیز اجراهای موفقی را در سالن برج آزادی روی صحنه برده بود شب گذشته یکی از پرانرژی‌ترین کنسرت‌های این سبک را برای مخاطبانش رقم زد.


شهاب صادقی سرپرست این گروه که رسیدن به، عنوان پرفروش‌ترین کنسرت موسیقی راک کشور را هدف اصلی‌اش نمی‌داند و رؤیای فرهنگ‌سازی، گسترش این سبک و تغییر نگرش مسئولان و مردم را در سر دارد، در این اجرا به همراه اعضای گروهش سعی کرد با همان شعار همیشگی "تزکیه و تخلیه"، کنسرتی پرانرژی را در چارچوب قوانین برگزار کند.


گروه شهاب صادقی به‌غیراز باز نوازی موزیک‌های فاخر گروه‌های راک مطرح دنیا، آهنگ‌های ساخته‌ی خود را نیز برای طرفداران اجرا کرد كه موجب استقبال فراوان مخاطبان حاضر در سالن شد.


این کنسرت بخش‌های جالبی ازجمله هم‌نوازی روی بشکه توسط دو تماشاگر با اعضای گروه تا پرتاب پیک گیتار «محمدرضا دلاوری» را برای حاضران در برداشت.


از نکات قابل‌توجه این اجرا می‌توان به جابه‌جایی نوازنده‌ها با یکدیگر در بخش دوم کنسرت اشاره کرد که هرکدام شروع به نواختن ساز دیگری جز ساز اصلی‌شان کردند.


شهاب صادقي (گيتار الکتریک)، كورش زراندوز (گيتار الکتریک)، محمدرضا دلاوري (گيتار باس) و آريا اسدي (درامز) اعضای گروه موسیقی شهاب صادقی را تشکیل می‌دادند.



منبع: ریتم نو


عکس: عرفان زاده سلطان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه