ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۴

شهرام شکوهی : امیدوارم مردم این آلبوم را دوست داشته باشند

سومین آلبوم رسمی شکوهی دارای 11 قطعه است که  در این آلبوم همچون گذشته «امیرحسین کاشانیان» به‌عنوان همخوان حضور دارد، وی در این آلبوم در بخش آهنگسازی و تنظیم با «امیرحسین کاشانیان»، «میلاد ترابی» و در بخش ترانه نیز با «علی بحرینی»، «امین بامشاد»، «مهلا سلیمانی»، «سیدمحمد کاظمی» همکاری کرده است.
شهرام شکوهی : امیدوارم مردم این آلبوم را دوست داشته باشند شهرام شکوهی : امیدوارم مردم این آلبوم را دوست داشته باشند

ریتم نو :  صبح روز گذشته در آخرین روز حضور « پیروز ارجمند » در دفتر موسیقی ، « شهرام شکوهی »  مجوز سومین آلبوم رسمی خود با عنوان « تا نفس هست » را دریافت کرد.

شکوهی درمورد کلیت آلبوم و تفاوت آن با دیگر آثارش به خبرنگار « ریتم نو » گفت : « ما یکسری مؤلفه‌ها داریم که اگر اسمش را سبک بگذاریم در این آلبوم رعایت شده است، به‌اضافه اینکه فضای جدیدی را هم ایجاد کرده ایم که چنین سبکی خیلی در موسیقی داخلی نبوده است. »
در ادامه درخصوصص حبت‌های گذشته‌شان مبنی بر بازگشت به آلبوم مداراافزود: «منظورم این نبود که به فضای آلبوم مدارابرمی‌گردیم. منظورم این بود که تفاوتی که آن آلبوم باکارهای روز داشت، این آلبوم هم همان کار را کرده است و باکارهای روز موسیقی متفاوت است و این تفاوت الزاماً به معنی بهتر بودن نیست اما تفاوت وجود دارد. تحریرها هم که صدای من است و یکسری مؤلفه‌ها مثل نوع خواندن، صدای خواننده هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند و قرار نیست شخص دیگری باشد و فقط یکسری فضاهای جدید موسیقایی در کار اضافه کردیم.»
شکوهی درموردساخت و پخش تیزر آلبوم گفت: «یک تیزر آماده کرده‌ایم که انشاالله باید مجوز پخش آن گرفته شود و در اصل چکیده یک کلیپ است. این تیزر قسمت تبلیغاتی آلبوم است و همزمان با پخش آلبوم این کلیپ نیز ارائه می‌شود.»
ایشان همچنین درباره تور کنسرت آمریکا ادامه داد: «ما نزدیک یکسال است که به دنبال اخذ مجوز و اجازه رفتن به تور آمریکا هستیم و اگر مجوزش صادر شود به‌احتمال‌زیاد مهرماه به آمریکا سفر می‌کنیم و اواسط آبان ماه نیز تور کنسرت اروپا را خواهیم داشت و هر زمان به قطعیت برسد، آن را اعلام خواهیم کرد»
خواننده آلبوم «کولی عشق» در خصوص کنسرت‌های تهران نیز افزود: «ما منتظر انتشار آلبوم هستیم و به‌محض اینکه آلبوم روانه بازار موسیقی شود چند وقت بعد در تهران کنسرت این آلبوم را برگزار خواهیم کرد و ترجیحمان برای انتشار آلبوم اواسط مردادماه است اما این موضوع بستگی به شرکت پخش دارد و انشاالله مردادماه منتشر می‌شود.»
شکوهی در پایان گفت: «امیدوارم مردم این آلبوم را دوست داشته باشند چراکه زمان زیادی بر روی آلبوم گذاشته‌ایم و سخت‌گیری در این آلبوم نسبت به گذشته بیشتر بوده است.»
منبع : ریتم نو

نویسنده : مریم رفائی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه