ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

شهرداد روحانی، نوای مهتاب را در شب‌های مهتابی بارانا نواخت

ریتم نو – شهرداد روحانی شب گذشته (26 مردادماه) در قالب فستیوال شب‌های موسیقی بارانا در کاخ نیاوران روی صحنه رفت و چهارمین اجرای این شب‌های کاخ را رقم زد.


ریتم نوشهرداد روحانی شب گذشته (26 مردادماه) در قالب فستیوال شب‌های موسیقی بارانا در کاخ نیاوران روی صحنه رفت و چهارمین اجرای این شب‌های کاخ را رقم زد.


شهرداد روحانی به همراه ارکسترش در بخش اول این برنامه قطعات سرزمین مادری، پروانه، مادر، میدان آزادی، قصه ی باران، بادبادک، مهتاب و لحظات شیرین را اجرا کرد و در بخش دوم قطعاتی چون عذرا، زیبایی عشق، صدایی در شب، رقص بهار، ابدیت، بر فراز آسمان و اصفهان را به اجرا در آورد.


نازلی بخشایش(هارپ)، آرش اسلامی و صابر جعفری(سازهای کوبه ای)، امیر باورچی(ویولن1)، آوا شادمانی(ویولن2)، محمحسین غریبی(ویولنسل)، دانیال جورابچی(آلتو) و هادی اسماعیلی(کنترباس) در این اجرا شهرداد روحانی (آهنگساز و نوازنده پیانو) را همراهی کردند.


 شب‌های موسیقی بارانا که از پنج‌شنبه‌شب 21 مردادماه با اجرای کامکارها آغاز شد و در دومین شب میزبان کیخسرو پورناظری و گروه شمس بود، در سومین شب، اجرای مشترک گروه کامنت و داماهی را روی صحنه برد و در چهارمین شب، شاهد اجرای شهرداد روحانی بود و تا 29 مردادماه ادامه خواهد داشت و طبق اعلام مسئولین برگزارکننده، پنج درصد از فروش بلیت‌های این کنسرت به کودکان مبتلابه سرطان تحت حمایت محک و درصدی دیگر برای حمایت از موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است؛ این فستیوال توسط موسسه آفرینش هنر بارانا ، شرکت کار و اندیشه و با همراهی سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت اجراهای دیگر  شب‌های موسیقی بارانا می‌توانند به سایت www.miresi.ir مراجعه نمایند.



 

منبع: ریتم نو

عکس: ساقی جهانگیر سلطانی

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه